اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رزن؛

350 ورزشکار و مدال‌آور ورزشی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 350 نفر از ورزشکاران و مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی شهرستان رزن تجلیل شدند.

350 ورزشکار و مدال‌آور ورزشی تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، بعد از ظهر امروز 350 نفر از ورزشکاران و مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی شهرستان رزن تجلیل شدند.
نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به ورزش و جوانان در مناطق محروم شده است.
محمدمهدی مفتح گفت: در طول چند سال گذشته دولت و مجلس در تخصیص بودجه اعتبار به ورزش مصمم بودند و این روند در طول اجرای برنامه پنجم شتاب بیشتری می‌گیرد.
وی افزود: افزایش تعداد اماکن ورزشی از شش مورد به 11 مورد، سالن ورزشی از شش مورد به 11 مورد، سالن ورزشی سرپوشیده از دو به هشت مورد و تعداد باشگاه‌های ورزشی خصوصی از پنج مورد به 11 مورد نشانه عزم مسئولان برای توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان رزن است.
علی ترکاشوند، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز توسعه ورزش‌های همگانی و توجه ورزش در استان‌ها تکمیل فضاهای آموزشی را مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد و بیان کرد: داشتن جامعه سالم و بانشاط توجه به ورزش و جوانان است که باید همه مسئولان برای تحقق آن تلاش کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول