اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز آموزشی محمد رسول‌الله بیرجند اعلام کرد:

راه‌اندازی سوله ورزشی محمد رسول‌الله نیازمند همت مسئولان

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز آموزشی محمد رسول الله (ص) بیرجند با اشاره به اینکه سوله ورزشی این مرکز در حال حاضر در مرحله اسکلت‌بندی است، گفت: راه‌اندازی این سوله نیازمند همت مسئولان استانی است.

راه‌اندازی سوله ورزشی محمد رسول‌الله نیازمند همت مسئولان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین دهکی ظهر امروز در جشن تحلیف بیش از 400 نفر از سربازان مقطع دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی مرکز آموزشی محمد رسول‌الله (ص)
اظهار داشت: سالانه بالغ بر 15 هزار نفر در این مرکز آموزش‌های نظامی مختلف را می‌گذرانند و آماده خدمت در بخش‌های مختلف نظامی می‌شود.
وی افزود: سربازان مقاطع دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی که به طور داوطلبانه از دروس نظامی، انتظامی، عقیدتی، ورزشی و سیاسی بهره‌مند شده‌اند در این دوره مفتخر به نشان سربازی و اخذ درجه می‌شوند.
فرمانده مرکز آموزشی محمد رسول‌الله (ص) بیرجند با اشاره به اینکه این افراد بعد از گذراندن دوره دو ماهه آموزشی برای خدمت در مرزهای کشور اعزام می‌شوند، ادامه داد: این سربازان دوره‌های مختلف توجیه سیاسی را در محضر اساتید مجرب گذرانده‌اند و از شعور سیاسی بالایی بهره‌مند شده‌اند.
دهکی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این مرکز در ارتقای امر ورزش اظهار داشت: فعالیت‌های زیادی برای گسترش فرهنگ ورزش در این مرکز صورت گرفته است.
وی از افتتاح دارالقرآن این مرکز آموزشی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: افتتاح این مرکز می‌تواند در راستای دانش قرآنی و دینی دانش‌آموختگان این مرکز موثر باشد.
فرمانده مرکز آموزشی محمد رسول الله (ص) بیرجند تعامل درون‌سازمانی و برون سازمانی مرکز را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این مرکز در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی با سایر مراکز تعامل قابل قبولی دارد.
دهکی عمده دروس آموزشی سربازان را آمادگی جسمانی، رزم انفرادی و تیراندازی عنوان کرد و یادآور شد: در کلیه این رشته‌ها اساتید مجربی فعالیت می‌کنند.
محمد شمس‌آبادی معاون تربیت و آموزش مرکز آموزش محمد رسول‌الله (ص) بیرجند نیز در این مراسم تعداد سربازان فارغ‌التحصیل مقاطع دیپلم به بالای این مرکز در این دوره را 483 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد در چهار گروهان سازماندهی شدند و 324 ساعت آموزش را در دروس نظامی، انتظامی، عقیدتی، سیاسی و حفاظت اطلاعات با حضور اساتید مجرب طی کرده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول