اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد:

ضرورت حضور وزیر آموزش و پرورش در اجلاس نماز

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: بحث نماز در آموزش و پرورش جایگاه خاصی دارد به همین خاطر حضور وزیر آموزش و پرورش در این اجلاس نیز ضروری است.

ضرورت حضور وزیر آموزش و پرورش در اجلاس نماز
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش دوشنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر با شکوه و تاثیرگذاری هرچه تمام باشد.
جهانبخش بیان کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است و با هماهنگی و تعامل همه مجموعه‌ها استان خود را برای برگزاری این اجلاس مهم آماده می‌کند.
وی با اشاره به ضرورت حضور وزیر آموزش و پرورش در این اجلاس گفت: بحث نماز در آموزش و پرورش جایگاه خاصی دارد و جامعه هدف ما در این حوزه است.
جهانبخش تصریح کرد: با توجه به وجود 176 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی، توجه به این حوزه در بحث نماز بسیار مهم است و نتایج مطلوبی برای استان به همراه دارد.
وی ادامه داد: مد نظر قرار دادن آموزش و پرورش در اجلاس نماز و برگزاری نشست کلی دانش‌آموزان و فرهنگیان موجب انسجام این دو قشر می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: اقدام خوبی در برای نخستین بار در اجلاس نماز در استان در حال انجام است، تخصصی برگزار کردن نماز در حوزه علمی اجرایی است.
محمدحسن شنبدی افزود: چند نفر از طلاب جوان اعزامی 10 روز پیش از برگزاری اجلاس با حضور در مدارس و دانشگاه‌های استان دانش‌آموزان و دانشجویان را با اهداف، کیفیت، علت و لزوم برگزاری این اجلاس آشنا می‌کنند.
وی تاکید کرد: این امر در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و تاثیرگذارتر اجلاس نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.
بیستمین اجلاس سراسری نماز بیستم مهرماه به مدت دو روز در بوشهر برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول