اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیام رهبر معظم انقلاب و سخنرانی رئیس جمهور؛

فردا بیستمین اجلاس نماز در بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: صبح فردا بیستمین اجلاسیه سراسری نماز با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی رئیس جمهور در بوشهر برگزار می‌شود.

فردا بیستمین اجلاس نماز در بوشهر برگزار می‌شود
استاندار بوشهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با ابراز خوشحالی از میزبانی بوشهر برای بیستمین اجلاسیه نماز اظهار داشت: بیستمین اجلاسیه نماز روزهای بیستم و بیست و یکم مهرماه در مصلی بزرگ نماز جمعه بوشهر برگزار می‌شود.
محمدحسین جهانبخش افزود: در این اجلاسیه علاوه بر رئیس جمهور، حجت‌الاسلام قرائتی، آیت‌الله صفایی بوشهری و شماری دیگر از شخصیت‌ها سخنرانی می‌کنند.
وی تصریح کرد: در این اجلاسیه که به مدت دو روز برگزار می‌شود نشست‌های تخصصی نیز با حضور علما و بزرگان عرصه نماز برگزار می‌شود.
استاندار بوشهر با اشاره به حضور 600 مهمان در این اجلاسیه خاطر نشان کرد: علاوه بر سخنرانان اصلی، تعدادی از وزرا، استانداران، ائمه جمعه، علما و شخصیت‌های فعال در عرصه نماز نیز حضور دارند.
جهانبخش گفت: با توجه به اینکه این اجلاسیه به طور مستقیم از شبکه‌های خبر، قرآن و سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود از مردم ولایتمدار بوشهر می‌خواهیم از مراجعه به محل برگزاری این اجلاسیه خودداری کنند.
وی تاکید کرد: حضور در این اجلاسیه ویژه مهمانان و دعوت شدگان هستند و از مردم بوشهر می‌خواهیم از تلویزیون این اجلاسیه را پیگیری کنند.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امیدواریم با عنایت خداوند و امام زمان شاهد برگزاری اجلاس نماز با کیفیت مطلوب در بوشهر باشیم تا بستری مناسب برای ترویج فرهنگ نماز در استان و کشور ایجاد شود.
جهانبخش از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری این اجلاس قدردانی کرد و گفت: از ماه‌ها پیش مسئولان کمیته‌های مختلف با نشست‌های متعدد زمینه برگزاری این اجلاس را فراهم کردند که از آنان تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول