اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

اجلاس نماز در شأن مردم ولایتمدار بوشهر باشد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: بیستمین اجلاسیه نماز در بوشهر باید در خور شان و جایگاه استان و مردم متدین و ولایی‌اش برگزار شود.

اجلاس نماز در شأن مردم ولایتمدار بوشهر باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسین جهانبخش صبح امروز در نشست هماهنگی مسئولان کمیته‌های برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر اظهار داشت: باتوجه به سابقه دینی و مذهبی استان بوشهر، فضای همدلی، هماهنگی و تعاملی که در این استان ولایتمدار حاکم است، این اجلاس باید در خور شان و جایگاه استان و مردم متدین و ولایی اش برگزار شود.
جهانبخش گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریتی استان برگزاری هرچه باشکوه‌تر بیستمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان بوشهر است.
وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم با هماهنگی، تعامل و بهره‌مندی از تمام توان و امکانات موجود زمینه‌های لازم را برای برگزاری این اجلاس به بهترین شکل ممکن فراهم کنیم.
امام جمعه موقت بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: بیش از ده‌ها ساعت بازرسی و ارزشیابی حضوری و میدانی برای طراحی فرم‌های خاص انجام شده و بیش از 60 نفر برای اجرای ارزشیابی در سه مرحله پیش از برگزاری اجلاس، حین اجلاس و پس از اجلاس پیش‌بینی شده است.
حجت الاسلام جواد اسماعیلی نیا اضافه کرد: از آنجا که عمده کار حین برگزاری اجلاس است، بنابر سیاست‌ها فرم‌های متعدد و متنوعی در این زمینه تهیه شده و نیروهای متعددی در رده‌ها با توانمندی‌های مختلف ساماندهی شده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: تلاش روسای کمیته‌های اجلاس در راستای برگزاری باشکوه اجلاس در استان قابل تقدیر است و هر کمیته مسئولیت‌های خود را با جدیت دنبال کرده است.
محمدحسن شنبدی تصریح کرد: امیدواریم ماموریت فرهنگ‌سازی نماز در راستای اجلاس بیستم در طول سال استمرار یابد و فقط مختص برگزاری اجلاس نباشد و از این مسیر بتوانیم دغدغه‌ها و موضوعات پیرامون مسئله‌ نماز را به سرانجام برسانیم.
وی ادامه داد: در ارتباط با کمیته مساجد بخش عمده‌ای از برنامه‌ها و فعالیت‌های این کمیته بعد از برگزاری اجلاس ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول