اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

اجلاس نماز تبعیت از رهبری و ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: اجلاس نماز تجدید میثاق با امام شهدا، مقام معظم رهبری و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است.

اجلاس نماز تبعیت از رهبری و ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر با اشاره به اینکه بیستم مهر در تاریخ بوشهر روز بزرگ و بیاد ماندنی است، اظهار داشت: دولت احیاکننده گفتمان امام راحل و انقلاب مفتخر است اولین لبیک‌گویان در اجرای منویات مقام معظم رهبری با رویکرد فرهنگی در سفرهای استانی است.
وی افزود: امروز روز شکرگزاری است و شاهد تحقق پیش‌بینی‌های امام راحل در ارتباط با حرکت بیداری اسلامی مسلمانان هستیم.
جهانبخش تصریح کرد: اجلاس امروز با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی که افتخارشان خدمت به بهترین مردم عالم است برگزار می‌شود.
استاندار بوشهر ادامه داد: ایران اسلامی ام‌القرای جهان اسلام و در اوج عزت و اقتدار با کارآمدی حکومت دینی در جهان می‌درخشد.
وی بیان کرد: افتخار می‌کنیم میزبانی بیستمین اجلاس نمار نصیب مردم ولایتمدار بوشهر شده است.
جهانبخش یادآور شد: بوشهر استانی است که نماد پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در دهه چهارم انقلاب است و مردم بوشهر همیشه موجب رحمت بوده‌اند و نه زحمت؛  بی‌تردید نماز و مسجد در اسلام لازم و ملزوم یکدیگرند و پیوند محکمی با هم دارند.
استاندار بوشهر افزود: اهمیت نماز مومنان را به سمت معنویش پیش می‌برد و از سقوط باز می‌دارد و نماز محکم‌ترین روش راه خداست و انسان با نماز از عالم خاکی فاصله می‌گیرد. خدمات یکساله حوزه علمیه در استان بوشهر معادل 30 سال گذشته است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر بیان کرد: مصوبات سفر اول رئیس جمهوری به استان بوشهر 89 درصد و مصوبات سفر دوم نیز 78 درصد اجرایی شده است.مصوبات سفر سوم نیز با 6 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست.
استاندار بوشهر گفت: اجلاس بیستم با تشکیل 90 جلسه با رویکرد دانایی‌محوری و تشکیل همایش پیش از اجلاس در 9 شهرستان برگزار شده است.همچنین 200 نشست با حضور شخصیت‌های برجسته در زمینه تعمیق نماز برگزار شده است.
انتهای پیام/خ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول