اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته علمی بیستمین اجلاس سراسری نماز:

30 مقاله برتر به بیستمین اجلاس نماز راه یافت

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته علمی بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهرگفت: از 620 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این اجلاس، 30 مقاله برتر به اجلاس نماز راه یافت.

30 مقاله برتر به بیستمین اجلاس نماز راه یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد هاشمی‌فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 11 داور در قالب کمیته‌های ستادی، راهبردی و هیئت داوران مقالات را دریافت، ثبت، دسته‌ بدنی و بازبینی کرده‌اند.
وی تصریح کرد: این داوران متناسب با نیازهای کمیته‌ها و با تخصص‌های مختلف از جمله در زمینه‌های روانشناسی، تاریخ، معماری، جامعه شناسی و اخلاق انتخاب شده‌اند.
هاشمی فرد ادامه داد: به منظور رعایت عدالت در بازبینی مقالات و جلوگیری از گرایش‌های احتمالی داوران، همه مقالات کدگذاری شدند.
وی اضافه کرد: از 30 مقاله راه یافته به اجلاس، سه مقاله به عنوان مقاله‌های برتر در اجلاس قرائت می‌شوند ضمن اینکه دو مقاله نیز از مرکز توسط مهمانان ارائه می‌شود.
مسئول کمیته علمی بیستمین اجلاس سراسری نماز اظهار داشت: بازبینی مقالات کار سختی بود و این کار در 20 جلسه کارشناسی و 500 نفر ساعت کار انجام شده است.
هاشمی فرد یادآور شد: همچنین برگزاری هشت همایش در راستای اجلاس در هشت شهرستان استان و پیش از برگزاری اجلاس پیش بینی شده است که این امر در کشور نمونه است.
دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز در این نشست گفت: باتوجه به فرصت باقی مانده تا برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز انتظار می‌رود تبلیغات بیشتری در ارتباط با برگزاری این اجلاس در سطح استان بویژه شهر بوشهر انجام شود.
حجت الاسلام عباس خشنود افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی فقط بر عهده کمیته تبلیغات گذاشته نشود و همه دستگاه‌‌های اجرایی موظف شوند در حد توان خود برای تبلیغات محیطی در ارتباط با اجلاس اقدام کنند.
وی اظهار داشت: حدود 350 مهمان از سراسر کشور در بیستمین اجلاس سراسری نماز که در استان بوشهر برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند ضمن اینکه 400 نفر نیز از استان بوشهر در این اجلاس حضور می‌یابند.
خشنود با بیان اینکه پیش بینی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این اجلاس انجام شده است، اضافه کرد: نماز امری ارزشی است و مهمانان شرکت کننده در این اجلاس نیز از نیروهای ارزشی به شمار می‌روند بنابراین در برگزاری اجلاس باید سنگ تمام گذاشته شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول