اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

بیستمین اجلاس نماز متمایز از اجلاس‌های قبلی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بیستمین اجلاسیه سراسری نماز امسال در بوشهر متمایز با اجلاس‌های قبلی برگزار می‌شود.

بیستمین اجلاس نماز متمایز از اجلاس‌های قبلی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سید نورالله موسوی نیا دوشنبه شب در نشست هماهنگی بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر اظهار داشت: هدف اصلی این همایش ارائه راهکار‌ها و بیان چالش‌های ارتباطی مسجد و خانواده و جذب آن‌ها به نماز است.
 وی افزود: وجه تمایز این اجلاس با تمام اجلاس‌های برگزار شده در دوره‌های قبل که از ویژگی‌های منحصر به فرد آن به شمار می‌رود برگزاری پیش اجلاسیه‌های 9 گانه در شهرستان‌های استان است که در هر شهرستان یک پیش اجلاسیه برگزار شده است.
رئیس کمیته تبلیغات بیستمین اجلاس سراسری نماز گفت: از موارد دیگر تمایز این اجلاس با توجه به محورهای این اجلاسیه که شامل مسجد، طراز اسلامی، شاخص‌ها و کارکردها، مسجد، طراز اسلامی و بیداری اسلامی، معماری مسجد طراز اسلامی و مسجد، جنگ نرم، فرصت‌ها و تهدیدها می‌شود.
موسوی‌نیا ادامه داد: تشکیل کمیته احیای مساجد به دستور آیت الله صفائی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از دیگر وجه تمایز این اجلاسیه است که به منظور تهیه آماری دقیق و جامع از مساجد سطح استان بوشهر و حل مسائل و مشکلات آن‌ها و بررسی وضعیت مساجد موجود در استان تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم در کمیته تبلیغات این اجلاس انجام شده و مقدمات برگزاری این اجلاس در بوشهر فراهم است.
موسوی‌نیا اضافه کرد: با حمایت مسئولان و مدیران ارشد استان بوشهر روند هماهنگی‌های برای برگزاری باشکوه این اجلاس در بوشهر انجام شده است.
وی بیان کرد: تمام کمیته‌های این اجلاس طبق برنامه‌ فعالیت‌های خود را انجام داده‌اند و همین روند نیز تا پایان برگزاری اجلاس ادامه دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: بیستمین اجلاس سراسری نماز با شعار «نماز و مسجد، طراز اسلامی» در روزهای 20 و 21 مهر امسال با شرکت بیش از 750 نفر در بوشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول