اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست امسال محقق شد؛

اتمام 13 پروژه نیمه‌تمام در شهر آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش از اتمام 13 پروژه نیمه‌تمام در شهر آبپخش در شش ماه نخست امسال خبر داد.

اتمام 13 پروژه نیمه‌تمام در شهر آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضائی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان اجرایی آبپخش اظهار کرد: همکاری و همراهی ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی سطح بخش تاثیر غیرقابل ‌انکاری در پیشبرد اهداف توسعه بخش آبپخش دارد.
رئیس شورای اسلامی آبپخش بیان کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش خدمت به مردم را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌داند و با تمام توان در راستای شناسایی و حل مسائل و مشکلات شهروندان گام‌ برمی‌دارد و در این زمینه تا حدود زیادی موفق بوده‌ایم.
وی افزود: شوراها نزدیک‌ترین نهاد تصمیم‌گیری به مردم بوده و در متن زندگی آنها حضور دارند و با شناخت به هنگام و سریع نیازها و مشکلات محلی در راستای حل مشکلات و معضلات تلاش می‌کند.
رضائی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش در سال‌ جاری برای حل معضلات و مشکلات شهر در جلسات و نشست‌های مختلف از نظرات و راهکارهای نخبگان و صاحب‌نظران بهره‌ برده است.
این مسئول عنوان کرد: از دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف بخش، شهرستان و استان انتظار داریم برابر ضوابط و مقررات با شوراهای اسلامی همکاری داشته باشند و مسیر حل مشکلات و مسائل را هموار سازند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش تصریح کرد: هدف از تشکیل شوراها سرعت بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی و فرهنگی در جامعه است و دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف با همکاری و همدلی خود می‌توانند این راه را هموار کنند.
رضائی از اتمام 13 پروژه نیمه‌تمام آبپخش خبر داد و بیان کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش با نظارت بر فعالیت‌های شهرداری آبپخش روند اجرای پروژه‌های عمرانی را تسریع بخشیده به گونه‌ای که در نیمه نخست سال شاهد اتمام 13 پروژه عمرانی در شهر آبپخش بوده‌ایم و در نیمه دوم سال اجرای 13 پروژه پیشنهادی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش کلید خواهد خورد.
وی افزود: شورای اسلامی شهر آبپخش در تمام فعالیت‌های فرهنگی حضور فعال و مستمر داشته است و در حد امکان از فعالیت‌های فرهنگی سطح بخش حمایت کرده است.
رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: در سال جهاد اقتصادی باید نهایت تلاش خود را برای رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری به کار ببندیم و خدمت بی‌منت باید سرلوحه امور باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول