اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده کلانتری آبپخش خبر داد:

دستگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت در آبپخش

خبرگزاری فارس: فرمانده کلانتری آبپخش از دستگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت در آبپخش خبر داد.

دستگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شهرام حامدخواه صبح امروز در نشست با مسئولان آبپخش اظهار داشت: تامین امنیت مردم از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است و برای این مهم تلاش می‌کنیم.
فرمانده کلانتری آبپخش خاطرنشان کرد: کلانتری آبپخش با جدیت تمام فعالیت خود را آغاز کرده و در راستای افزایش شاخص‌های امنیتی بخش آبپخش تلاش می‌کنیم.
حامدخواه از دستگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: در چند روز گذشته با تلاش‌های فراوان پرسنل کلانتری آبپخش شاهد دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت در شهر آبپخش بوده‌ایم و به شهروندان قول می‌دهیم از تمام توان برای ارتقای امنیت شهر و بخش آبپخش بهره‌ ببریم.
وی افزود: از شهروندان آبپخشی و اهالی روستاهای تابعه انتظار داریم برای افزایش سطح امنیت بخش با رعایت نکات ایمنی فرصت‌ها را برای افراد سودجو از بین ببرند.
حامدخواه عنوان داشت: از راکبان موتورسیکلت می‌خواهیم هنگام پارک و رهاسازی موتورسیکلت در حاشیه خیابان‌های شهر نکات ایمنی را رعایت کرده و از قفل بودن گردن و درآوردن سوئیچ موتورسیکلت خویش اطمینان حاصل کنند.
این مسئول یادآور شد: همانطور که بارها اعلام کرده‌ایم در صورتی که راکبان موتورسیکلت نکات امنیتی را رعایت نکنند موتورسیکلت ایشان به پارکینگ منتقل خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش نیز گفت: امنیت یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم از مسئولان است و نقش نیروی انتظامی در گسترش سطح ایمنی جوامع غیر قابل انکار است.
مصطفی رضائی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در برقراری امنیت به عنوان مقوله اصلی جامعه حرف اول را می‌زند و ما نیز مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان هستیم.
وی عنوان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی پناهگاه دل‌های خائف و ترسان باید باشد و این گونه است که امروز این مطلب را احساس و مشاهده می‌کنیم.
رضائی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش برای ارتقای امینت در بخش آبپخش تلاش‌های فراوانی داشته است و در ماه‌های اخیر استقرار پاسگاه روستای بنار آزادگان که از سال‌های گذشته بحث آن مطرح بوده است را به شدت دنبال می‌کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: استقرار پاسگاه انتظامی در این روستا می‌تواند زمینه‌ساز کم کردن محدوده تحت نظارت کلانتری آبپخش شود و به تبع شاهد گسترش فعالیت کلانتری نیروی انتظامی در منطقه شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول