اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد:

جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از جمع‌آوری احشام و سگ‌های ولگرد در آبپخش خبر داد.

جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی در جمع مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: در ماه‌های اخیر شاهد افزایش تعداد دام‌ها و احشام ولگرد سطح شهر بوده‌ایم و این مسئله مشکلاتی را برای برخی شهروندان ایجاد کرده است.
وی افزود: شهرداری آبپخش در حال حاضر اقدامات مهمی در راستای جمع‌آوری حیوانات و احشام ولگرد در سطح شهری انجام داده و در ماه‌های گذشته میزان زیادی از این موجودات را جمع‌آوری کردیم.
شهردار آبپخش افزود: بهداشت و سلامت شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و شهرداری در برنامه‌های گوناگون بر این مهم توجه داشته است و اعتقاد بر آن داریم که جمع‌آوری این احشام ولگرد تاثیر بسزایی در افزایش و ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه دارد.
موسوی در ارتباط با وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر خاطرنشان کرد: وجود حیوانات خطرناک مانند سگ‌های ولگرد علاوه بر مسائل بهداشتی خطراتی برای شهروندان به دنبال دارد و باید با تشکیل شورای بهداشتی تصمیم لازم برای مبارزه با این مشکل مهم صورت پذیرد.
وی در ارتباط با فعالیت‌های شهرداری در این زمینه اظهار داشت: در هفته جاری شهرداری آبپخش با شناسایی احشام و دام‌های ولگرد به صاحبان آنها تذکر داده و در صورت لزوم عملیات پاکسازی مجددا صورت می‌گیرد.
شهردار آبپخش ابراز داشت: روند پیشرفت و توسعه شهر آبپخش در ماه‌های اخیر به صورت چشمگیری افزایش داشته و با تمام توان برای عمران و آبادانی شهر که از خواسته‌های شهروندان است تلاش خواهیم کرد.
موسوی گفت: شهرداری آبپخش با توجه به نیازهای شهر انجام 13 پروژه عمرانی را درخواست کرده که بیشتر آنها نیمه‌تمام هستند و در آینده نزدیک شاهد آغاز به کار مجدد این پروژه‌ها خواهیم بود.
وی اظهار داشت: در دوره تصدی منصب شهرداری آبپخش به نحو مطلوب با شورای اسلامی شهر تعامل داشته‌ام و با حضور در بیشتر جلسات هفتگی ایشان از نظرات و راهکارهایشان برای پیشرفت و توسعه شهر و افزایش راندمان کاری شهرداری بهره برده‌ام.
موسوی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال 14 پروژه عمرانی در شهر آبپخش آغاز شد و به پایان رسید که سبب توسعه و پیشرفت شهر آبپخش شده و رضایت شهروندان آبپخشی را به دنبال داشته است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول