اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد:

کاهش 50 درصدی هزینه نقشه‌برداری زمین‌های مسکونی آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش از کاهش 50 درصدی هزینه نقشه‌برداری زمین‌های مسکونی در این منطقه خبر داد.

کاهش 50 درصدی هزینه نقشه‌برداری زمین‌های مسکونی آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی در جمع مردم آبپخش اظهار داشت: آبپخش دارای ظرفیت بسیار زیادی برای توسعه است و مسئولان این منطقه باید حداکثر استفاده را از این توانمندی بالا ببرند.
وی افزود: شهرداری و شورای شهر باید خالصانه و بدون ریا برای پیشبرد اهداف شهر تلاش کنند و نباید کم‌کاری و اهمالی در این زمینه صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی آبپخش در ادامه با تاکید بر عدم پرداخت وجه نقد از سوی شهروندان به شهرداری خاطرنشان کرد: از شهروندان آبپخش می‌خواهیم هنگام انجام امور اداری از پرداخت وجوه نقد به شهرداری خودداری کنند.
وی تصریح کرد: این امر سبب نظم بیشتر سیستم اداری و شفاف‌سازی سند‌های مالی می‌شود و با این کار امکان ایجاد اشتباه در امور اداری شهروندان به حداقل می‌رسد و نظم سیستم اداری شهرداری در این مورد به حداکثر افزایش می‌یابد.
رضایی اضافه کرد: در گذشته شاهد اعمال این رویه در روند اداری شهرداری آبپخش بوده‌ایم و امید داریم با ابلاغ این دستور توسط شورای اسلامی شهر که راهکاری برای توسعه سیستم اداری است شهروندان آبپخشی و پرسنل شهرداری از این روند خودداری کنند.
وی در ارتباط با تلاش‌های شورای اسلامی شهر برای حل مشکلات مربوط به زمین‌های مسکونی شهروندان خاطرنشان کرد: احقاق حقوق شهروندان هدف اصلی ماست و در طول چند سال اخیر تلاش‌های قابل توجهی در راستای حل این مشکلات انجام شده است.
این مسئول با اشاره به کاهش هزینه نقشه‌برداری از منازل مسکونی آبپخش تصریح کرد: اداره منابع طبیعی برای حل مشکلات زمین‌های مسکونی آبپخش اقدام به تهیه نقشه از منازل مسکونی کرده و شورای اسلامی شهر آبپخش برای رفاه و آسایش بیشتر شهروندان آبپخشی اقدام به کاهش 50 درصدی نرخ نقشه برداری از زمین‌های مسکونی کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته یکی از کارشناسان شهرداری آبپخش با قیمت 15 هزار تومان از منازل و زمین‌های مسکونی شهر آبپخش نقشه‌برداری خواهد کرد.
وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش خود را خدمتگزار مردم می‌داند و با تمام توان در راستای حل مشکلات شهر تلاش می‌کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول