اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

چمن نامطلوب آبپخش موجب نگرانی ورزشکاران شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: چمن نامطلوب ورزشگاه آبپخش موجب نگرانی ورزشکاران شده است.

چمن نامطلوب آبپخش موجب نگرانی ورزشکاران شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضائی عصر چهارشنبه در بازدید از اماکن ورزشی شهر آبپخش اظهار داشت: ورزش موجب نشاط، سرزندگی، طراوت و سلامتی افراد می‌شود و یکی از ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه تمام اقشار جامعه قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی آبپخش با اشاره به استعداد جوانان آبپخشی در رشته‌های مختلف ورزشی یادآور شد: فراهم آوردن امکانات مناسب در راستای تجهیز اماکن ورزشی و تسهیل کردن و در اختیار قرار دادن برای عموم مردم می‌تواند موجب رشد و تعالی ورزش در شهر در حوزه ورزش عمومی و یا قهرمانی باشد و باید اداره ورزش و جوانان به آن توجه ویژه داشته باشد.
وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد رشد و بالندگی رشته‌های مختلف ورزشی و افتخارآفرینی ورزشکاران آبپخشی در سطوح مختلف بوده‌ایم که این امر مایه فخر و مباهات مسئولان این شهر و بخش است.
مسئول کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان ساخت: شورای اسلامی شهر آبپخش در سال 90 قریب به 50 میلیون ریال به تیم‌های ورزشی منتخب آبپخش در رشته‌های مختلف ورزشی کمک‌های نقدی ارائه داده و با تمام توان در راستای رونق ورزش آبپخش گام برداشته است.
رضائی به حضور 3 تیم فوتبال آبپخش در لیگ دسته اول فوتبال استان اشاره کرد و افزود: باشگاه‌های پرسپولیس، آزادی و استقلال آبپخش با وجود مشکلات و دغدغه‌های فراوان با تلاش و همت بلند مسئولان و بازیکنان این تیم‌ها در مسیر درخشش نام و آوازه فوتبال آبپخش گام برداشته‌اند و این نشان از همت بالای مسئولان و مدیران این باشگاه‌ها دارد.
این مسئول تصریح کرد: از اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش انتظار می‌رود با شناسایی مسائل و مشکلات ورزشکاران آبپخشی تمام تلاش و توان خود را در راستای حل مشکلات ورزشکاران آبپخشی به کار گیرد و به بهترین نحو ممکن زمینه درخشش و ظهور ورزش آبپخش در سطوح مختلف را مهیا سازد.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با اشاره به وضعیت زمین چمن استادیوم آبپخش اظهار داشت: وضعیت نامطلوب زمین چمن آبپخش سبب لغو میزبانی تیم‌های آبپخشی شده و نمایندگان آبپخش در لیگ استان برای تمرینات مجبورند به شهر‌های همجوار بروند که این امر هزینه گزافی بر‌ایشان تحمیل کرده و از مسئولان اداره ورزش و جوانان می‌خواهیم نسبت به ترمیم وضعیت چمن استادیوم آبپخش هرچه سریع‌تر اقدام کنند.
رضائی اضافه کرد: دولت نهم و دهم در راستای گسترش امکانات رفاهی در مناطق محروم عملکرد بسیار مطلوب و قابل قبولی داشته و شاهد پیشرفت خوبی بوده‌ایم.
وی تاکید کرد: باید به ورزش‌ در سنین پایه اهمیت بدهیم و از اداره تربیت‌بدنی دشتستان می‌خواهیم نسبت به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای سنین پایین‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول