اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد:

اجرای 70 هزار متر‌مربع آسفالت در خیابان‌های آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از اجرای 70 هزار مترمربع آسفالت در خیابان‌های آبپخش خبر داد.

اجرای 70 هزار متر‌مربع آسفالت در خیابان‌های آبپخش
سید‌محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی آبپخش تمام تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهر آبپخش که یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم است به کار گرفته و در این مسیر گام بر‌می‌دارد.
شهردار آبپخش عنوان کرد: شهرداری آبپخش با راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش و بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی این کارخانه در صدد آن است با کسب درآمدهای جانبی در مسیر پیشرفت و توسعه عمرانی شهر آبپخش گام بردارد.
وی از اجرای 70 هزار متر‌مربع آسفالت در خیابان‌های آبپخش خبر داد و افزود: از ابتدای سال 90 تا کنون بیش از 70 هزار متر‌مربع پروژه آسفالت در شهر آبپخش اجرا شده است که رقمی بی‌سابقه در سال‌های اخیر را نشان می‌دهد.
موسوی بیان کرد: در راستای گسترش فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش، هم‌اکنون نیروهای شهرداری آبپخش در حال همکاری در پروژه آسفالت مسیر برازجان به گناوه هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت‌های شهرداری از ابتدای سال جاری است و در نیمه نخست سال 90 شاهد اتمام 14 پروژه نیمه‌تمام در سطح شهر آبپخش هستیم و بسیاری از طرح‌ها هم‌اکنون به بهره‌برداری رسمی نیز رسیده است.
شهردار آبپخش اتمام پروژه لاین غربی خیابان انقلاب را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری دانست و عنوان کرد: شهرداری آبپخش با جدیت در مسیر اتمام این پروژه گام برداشت و قبل از موعد مقرر شاهد بهره‌برداری از لاین غربی خیابان انقلاب بودیم.
موسوی تصریح کرد: از نیمه‌ مهر ماه ساخت قسمت شرقی بلوار انقلاب در شهر آبپخش شروع شده است و در آینده نزدیک شاهد شروع پروژه ساخت لاین شرقی خیابان اصلی شهر آبپخش که از پرترددترین مسیرهای استان است، خواهیم بود.
وی در همین راستا اضافه کرد: به دلیل عبور تریلرها، اتوبوس‌ها و... شاهد فرسودگی خیابان اصلی شهر که با هزینه سنگینی ساخت شده هستیم و از مسئولان راه ‌و ترابری انتظار داریم شهرداری آبپخش را در ترمیم و روکش آسفالت خیابان اصلی شهر که هزینه هنگفتی به دنبال دارد یاری کنند.
موسوی افزود: بنابر فرموده مقام معظم رهبری سال 1390 به نام جهاد اقتصادی مزین شده است و شهرداری آبپخش تمام تلاش و توان خود را در راستای تحقق این هدف والا و پیشرفت و توسعه عمرانی شهر آبپخش به کار گرفته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول