اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان امسال؛

اداره گاز آبپخش مستقر می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از استقرار اداره گاز ناحیه آبپخش از اول آبان امسال خبر داد.

اداره گاز آبپخش مستقر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش تازه‌ تاسیس آبپخش با مسائل و مشکلات فراوانی همراه است که یکی از مهم‌ترین آنها نبود ادارات و نمایندگی ایشان در بخش آبپخش است.
وی یادآور شد: از ابتدای تصدی منصب بخشداری آبپخش تمام تلاش خود را برای حل مشکلات بخش آبپخش و پیشرفت و توسعه این بخش به کار گرفته‌ام.
بخشدار آبپخش افزود: عدم استقرار ادارات در این بخش مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود آورده است و شهروندان و اهالی بخش آبپخش برای انجام امور اداری خود مجبور هستند به بخش‌های همجوار و مرکز شهرستان مراجعه کنند که این امر سبب اتلاف وقت ایشان می‌شود.
وی از استقرار اداره گاز ناحیه آبپخش از اول آبان امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به روند رو‌به‌رشد گازرسانی در شهر آبپخش پیگیری‌هایی برای استقرار اداره گاز در آبپخش انجام داده‌ایم و با توجه به مذاکرات انجام شده از ابتدای آبان‌ماه شاهد استقرار ناحیه گاز در بخش آبپخش خواهیم بود.
خرم‌روز اظهار داشت: از تمام توان برای عمران و آبادانی روستا‌های بخش بهره‌ خواهم برد و با سرکشی‌ از روستاها و آگاهی از مشکلات ایشان این مسئله را یکی از اولویت‌های اصلی کاری خود قرار خواهم داد.
وی تصریح کرد: روستاهای این بخش از ظرفیت‌های بالایی در زمینه دامداری و کشاورزی برخوردار هستند بنابراین با تلاش در راستای حل مشکلات موجود، زمینه برای رفع مشکلات روستاها و تثبیت فرصت‌های شغلی فراهم می‌شود.
بخشدار آبپخش بیان داشت: رسیدگی به مسائل فرهنگی و مذهبی در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید از همه ظرفیت‌های موجود برای گسترش فرهنگ دینی بهره‌برد.
وی با تأکید بر اهمیت برپایی فریضه نماز در مدارس بیان داشت: در روزهای گذشته مذاکراتی با مدیرکل محترم آموزش و پرورش صورت گرفته و ایشان قول مساعد برای همکاری با بخش آبپخش و تجهیز مدارس بخش به سیستم‌های صوتی و سرمایشی و فرش نماز داده‌اند.
بخشدار آبپخش گفت: مردم این منطقه همواره و در تمام شرایط از انقلاب اسلامی و نظام دفاع جانانه داشته‌اند و خدمات‌رسانی بهینه باید با کیفیت مطلوبی برای این مردم وفادار انجام شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول