اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت بهره‌برداری از منابع آبی و زهکشی استان بوشهر:

15 درصد کشاورزان آبپخش آب‌بهای خود را پرداخت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت بهره‌برداری از منابع آبی و زهکشی استان بوشهر گفت: 15 درصد کشاورزان آبپخش آب‌بهای خود را پرداخت کرده‌اند.

15 درصد کشاورزان آبپخش آب‌بهای خود را پرداخت کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید مهدی موسوی در بازدید از روند آبیاری نخیلات آبپخش اظهار داشت: تقویت نخیلات و آبیاری مناسب نخلستان‌های آبپخش و دالکی و سعدآباد و سایر نخلستان‌های استان را با دقت و حساسیت در دستور کار داریم که امیدوار هستیم با همکاری دسته‌جمعی به موفقیت برسیم.
سرپرست شرکت بهره‌برداری از منابع آبی و زهکشی استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مراحل آبیاری نخیلات در بخش آبپخش از 18 مهرماه آغاز شده و با برنامه‌ریزی‌های معین در حال اجراست.
موسوی ابراز داشت: آبیاری نخیلات پس از برداشت محصولات یکی از مهم‌ترین ادوار آبیاری در طول سال است که تاثیر بسزایی در کیفیت محصولات دارد و در سال جاری با برنامه‌ریزی کارشناسان شرکت بهره‌برداری از منابع آبی و زهکشی پس از اتمام فصل برداشت نخیلات در بخش آبپخش شاهد اجرای این دوره از آبیاری نخیلات در بخش آبپخش هستیم.
وی اضافه کرد: سد رئیسعلی دلواری یکی از نعماتی است که در اختیار کشاورزان منطقه و شهرستان دشتستان است و با برنامه‌ریزی‌های کارشناسان در تمامی شرایط شاهد آبیاری نخیلات منطقه به بهترین شکل ممکن خواهیم بود.
موسوی با بیان اینکه در سال 89 شاهد آبیاری سه دوره‌ای نخیلات منطقه آبپخش بوده‌ایم، اذعان داشت: در نیمه نخست سال جاری یک دور آبیاری در نخیلات منطقه صورت گرفت و شاهد کیفیت مطلوب خرمای نخیلات منطقه بوده‌ایم.
این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر آبیاری نخیلات قسمت شرقی آبپخش به صورت ساعتی پایان یافته است و شاهد ادامه اجرای این طرح در سایر نقاط بخش آبپخش با نظارت شبانه‌روزی کارکنان و کارشناسان این شرکت هستیم.
سرپرست شرکت بهره‌برداری از خدمات آبیاری و زهکشی استان بوشهر بیان داشت: خرما و باغداری یکی از مشاغل و سرمایه‌های اصلی مردم منطقه آبپخش را تشکیل می‌دهد و تمامی کارکنان و کارشناسان این شرکت تمام تلاش و توان خود را برای بهبود وضعیت آبیاری در منطقه به کار خواهند گرفت.
موسوی تاکید کرد: تا کنون بیش از 15 درصد از کشاورزان آبپخشی آب‌بهای سال 90 خود را پرداخت کرده‌اند و از سایر باغداران منطقه می‌خواهیم با پرداخت به موقع آب‌بهای خود ما را در خدمات‌رسانی هر چه بهتر به باغداران یاری کنند.
موسوی افزود: مقام معظم رهبری سال 1390 را به‌نام جهاد اقتصادی نامگذاری کرده‌اند و تمام تلاش خود را برای بهبود بازار خرما که باعث رونق اقتصادی منطقه می‌شود، به کار خواهیم گرفت.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول