اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس تصمیم وزارت کشور انجام می‏شود؛

برگزاری انتخابات رایانه‏ای در 10 درصد حوزه‏ها

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: وزارت کشور می‏خواهد در 10 درصد حوزه‏ها، انتخابات مجلس شورای اسلامی را به صورت رایانه‏ای برگزار کند.

برگزاری انتخابات رایانه‏ای در 10 درصد حوزه‏ها
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خلخالی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تصمیم وزارت کشور، انتخابات مجلس شورای اسلامی در 10 درصد حوزه‏ها به صورت رایانه‏ای برگزار می‏شود و ممکن است در انتخابات بعدی این درصد افزایش یابد.
وی با بیان اینکه در بیشتر استان‏ها حداقل در یک حوزه انتخابات به صورت رایانه‏ای برگزار می‏شود، اضافه کرد: به این ترتیب در یکی از حوزه‏های انتخاباتی استان سمنان نیز، انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت رایانه‏ای برگزار می‏شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان افزود: تایید شورای نگهبان و فراهم کردن زیرساخت‏ها، شرایط و امکانات مورد نیاز دو شرط اصلی برای برگزاری انتخابات رایانه‏ای در کشور است.
خلخالی با بیان اینکه شورای نگهبان این موضوع را تایید کرده است، ادامه داد: وزارت کشور تمام تلاش خود را در این راستا قرار داده تا انتخابات به صورت رایانه‏ای برگزار شود.
وی تصریح کرد: تمام تلاش دست‏اندرکاران انتخابات در استان سمنان بر است که انتخابات سالم و با امنیت کامل برگزار شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان اضافه کرد: از سوم دی ماه سال جاری ثبت‏نام کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز می‏شود.
خلخالی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم با استفاده از توان و همکاری اصحاب رسانه انتخابات پرشوری را در استان سمنان برگزار کنیم.
وی تاکید کرد: رسانه‏ها باید کمک کنند تا مردم بدانند که هر یک از آرای آنها در سرنوشت کشور تاثیرگذار است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با اشاره به اینکه در طول گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات در ایران هیچ‏گاه تعطیل نشده، افزود: در این مدت امن‏ترین و سالم‏ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است.
خلخالی تاکید کرد: در نظر است که آموز‏ش‏های لازم به تمام مدیران، فرمانداران، بخشداران و تمام عوامل اجرایی داده شود تا آنها به طور کامل با مقررات انتخابات آشنا شوند و انتخابات در چهارچوب مقررات تعریف شده، برگزار شود.
وی تاکید کرد: امیدواریم که با همکاری رسانه‏ها شرایط برگزاری و قانون انتخابات و نظارت‏های حاکم بر آن به گوش مردم رسانده شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان ادامه داد: به لطف نظام جمهوری اسلامی، دموکراسی واقعی در ایران پیاده شده است.
خلخالی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان سمنان فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: تمام تلاش این ستاد بر این است که شرایط لازم برای مشارکت و حضور پرشور مردم این استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول