اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

فضای انتخاباتی آرام به پیروزی اصولگرایان منجر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: اگر فضای انتخابات آرام باشد، اصولگرایان پیروز می‌شوند اما اگر فضا ملتهب شود دیگران از این وضعیت استفاده می‌کنند.

فضای انتخاباتی آرام به پیروزی اصولگرایان منجر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار کنگان در جمع مسئولان ارشد استان و پارس جنوبی اظهار داشت: استان بوشهر نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کشور دارد و حضور پارس جنوبی در این استان نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه استان در اقتصاد و صنعت نفت است.
وی افزود: خدمت بهینه به مردم و فراهم کردن رضایت خاطر مردم امری مهم و اساسی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام است و همه موظف هستیم برای خدمتگزاری به مردم همه انرژی خود را صرف کنیم.
استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش‌های تبرکی فرماندار سابق خاطرنشان کرد: شهرستان کنگان طی چند سال اخیر رشد و پیشرفت خوبی داشته که نشان دهنده همدلی و تعامل بالای مسئولان است و آقای تبرکی در این شهرستان اقدامات خوبی انجام داده است.
جهانبخش در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و یادآور شد: رسانه‌ها و مسئولان باید فضای آرام و به دور از تنش را فراهم کنند تا شاهد انتخاباتی آرام و به دور از حاشیه باشیم.
استاندار بوشهر تصریح کرد: بدون تردید اگر فضای انتخابات آرام باشد، اصولگرایان پیروز خواهند شد و اگر فضا ملتهب شود دیگران استفاده می‌کنند.
فرماندار سابق کنگان نیز با تقدیر از حمایت‌های مردم و مسئولان کنگان گفت: حمایت‌های امام جمعه کنگان و امام جمعه اهل سنت شهرستان بسیار اثربخش بوده و موجبات پیشرفت شهرستان را فراهم کرده است.
عباس تبرکی افزود: امیدوار هستیم در مسئولیت جدید نیز بتوانم در خدمت مردم کنگان باشم.
وی اذعان داشت: جذب اعتبار 147 میلیارد تومانی در دوره پنج ساله در فرمانداری کنگان انجام شد و اقدامات عام‌المنفعه و عمرانی بسیار زیادی در روستاها و شهرهای مختلف شهرستان صورت گرفت.
فرماندار جدید کنگان نیز خواستار تعامل و همدلی همه مردم و مسئولان کنگان برای رشد و تعالی شهرستان شد.
تیمور یزدانشناس خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم با همه توان برای خدمت به مردم تلاش داشته و باید این روند را تداوم دهیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول