اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قاین:

در زمان انتخابات تمام نگاه‌ها به سمت دانشگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاین گفت: در زمان انتخابات تمام نگاه‌ها به سمت دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است که دارای نیروی جوان و پرانرژی هستند.

در زمان انتخابات تمام نگاه‌ها به سمت دانشگاه‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاحتی ظهر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان قاینات اظهار داشت: این جلسه به منظور بررسی مشکلات دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی قاینات تشکیل شده است.
وی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به اساتید و دانشجویان گفت: سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می‌کنیم که سه رخداد مهم در سطح شهرستان در حال وقوع است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات ادامه داد: نخستین موضوع اجرای سرشماری نفوس و مسکن در آبان ماه است که همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز اجرا می‌شود.
فلاحتی از مسئولان دانشگاه‌ها خواست ضمن هماهنگی و همکاری با ستاد سرشماری دانشجویان را نیز در زمینه مشارکت در اجرای صحیح و دقیق این امر یاری دهند.
وی همچنین به سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به شهرستان اشاره کرد و گفت: سفر هیئت دولت به شهرستان هرچند کوتاه است ولی می‌تواند دستاوردهای بزرگی به همراه داشته باشد بنابراین مسئولان دانشگاه‌ها در راستای رفع مشکلات احتمالی از این سفرها بهره‌گیری کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات همچنین به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ضمن تأکید بر اجرای فرامین مقام معظم رهبری گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در مواقع مختلف می‌تواند چراغ راه ما باشد.
فلاحتی ادامه داد: در این راستا در اجرای دستورات ایشان راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی به معنای واقعی در دانشگاه مورد تأکید و مد نظر هست.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی گفت: در مواقع انتخابات تمام نگاه‌ها به سمت دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی که دارای نیروی جوان و پرانرژی است دوخته شده بنابراین در زمانی که شور انتخاباتی است مسئولان دانشگاه‌ها و موسسات علمی و فرهنگی بر عملکرد مجموعه خود نظارت کرده و دقت لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده ناخواسته در دام دشمن گرفتار نشوند.
فرماندار قاینات نیز در مراسم آغاز سال تحصیلی 90-91 در دانشگاه پیام‌نور قاین گفت: کسانی که امروز به عنوان شهید الگوی ما قرار گرفته‌اند همواره از مقوله عشق برخوردار بوده و بدون عشق انسان به جایی نمی‌رسد و پیشرفت غیر ممکن است.
غلامعلی حبیبی‌منش به دانشجویان توصیه کرد اگر بخواهید به تکامل برسید باید از عقل فراتر رفته و وارد عالم عشق شوید.
وی گفت: دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه کشور است و از ویژگی‌های بارز آن فراهم شدن شرایط تحصیل برای همه کس، همه جا و همه وقت و محدودیت‌ها برداشته شده است.
فرماندار قاینات خاطرنشان کرد: نفس علم و نفس سواد برای تکامل انسان مفید و با ارزش است و در فرهنگ ما علم یک واجب الهی است و طلب علم یک فریضه است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول