اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد:

برخورد با تبلیغات انتخاباتی در روز 13 آبان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان، اظهار داشت: با هرگونه تبلیغات انتخاباتی در روز راهپیمایی 13 آبان برابر قانون اقدام می‌شود.

برخورد با تبلیغات انتخاباتی در روز 13 آبان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی عصر امروز در نشست گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: کشورهای اسلامی با الگو گرفتن از شهدای انقلاب اسلامی، علیه کشورهای غربی قیام کردند.
وی با اشاره به سه رخداد بزرگ تبعید امام راحل در سال 1343، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: این حوادث در کشور موجب الهام‌بخشی کشورهای دیگر به ویژه تسخیر سفارت رژیم جعلی صهیونیست در مصر توسط انقلابیون شد.
این مسئول، پخش محصولات فرهنگی در روز 13 آبان در تمام شهرستان‌های استان را به صورت یکسان ضروری دانست و افزود: مباحث فرهنگی و پشتیبانی باید در تمام شهرستان‌ها به درستی صورت گیرد.
وی با تاکید بر نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، خاطرنشان کرد: عده‌ای از کاندیداهای احتمالی از این فرصت استفاده می‌کنند و در روز راهپیمایی به تبلیغ خود می‌پردازند که باید از انجام تبلیغات زودرس جلوگیری شود.
رضوانی ادامه داد: عده‌ای با پخش کارت ویزیت انتخاباتی خود درصدد زیر پا گذاشتن قانون هستند.
وی تاکید کرد: با تذکرات لازم و اطلاع‌رسانی از طریق برنامه‌های صدا و سیما و خبرگزاری‌ها از این اقدام‌ها جلوگیری می‌کنیم.
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان ابراز داشت: در برابر کسانی که با استفاده از مقام‌های دولتی قانون را زیر پا بگذارند با به اجرا در آوردن اقدام‌های قانونی با آنها برخورد می‌کنیم.
وی با اشاره برنامه‌های دستگاه‌های مختلف گیلان، بیان داشت: برگزاری مسابقه عکاسی با گوشی‌های تلفن همراه و برگزاری مسابقه استانی ارسال پیامک با موضوع تنفر از شیطان بزرگ آمریکا توسط اداره آموزش و پرورش گیلان، مفروش کردن میدان شهرداری با پرچم آمریکا توسط شهرداری رشت انجام می‌شود.
رضوانی، برگزاری نشست‌های سیاسی با حضور دانش‌آموزان و تحلیل‌گران سیاسی توسط بسیج دانش‌آموزی، چاپ ویژه نامه تحلیلی با موضوع استکبار ستیزی و بیداری اسلامی توسط بسیج دانشجویی را از دیگر برنامه‌های ویژه روز 13 آبان برشمرد.
وی اضافه کرد: تبیین سه واقعه تسخیر لانه جاسوسی 58، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57، تبعید امام خمینی در سال 43 توسط صدا و سیما از جمله برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اجرای 60 ویژه برنامه در این روز اذعان داشت: برپایی نمایشگاه کاریکاتور و برگزاری تئاتر خیابانی در محل راهپیمایی روز 13 آبان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و ارسال پیامک به مشترکان تلفن همراه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز 13 آبان در استان گیلان اعلام شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول