اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری رایانه‌ای انتخابات در یک حوزه چهارمحال‌و‌بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یکی از چهار حوزه انتخابیه این استان به صورت رایانه‌ای برگزار می‎شود.

برگزاری رایانه‌ای انتخابات در یک حوزه چهارمحال‌و‌بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، رسانه‌ها را زبان گویای مردم و پل ارتباطی مردم با مسئولان دانست و اظهار داشت: مطبوعات در ارتقای سطح آگاهی عمومی جامعه نقش مهمی بر عهده دارند.
وی با اشاره به اصل 57 قانون اساسی قوای حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران را سه قوه مقننه، قضائیه و مجریه عنوان کرد و گفت: بر اساس قانون اساسی مردم در انتخاب قوای حاکمه به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشارکت دارند که این امر نشان از حاکمیت دموکراسی در کشور دارد.
جلالی با بیان اینکه زمان دقیق برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفند ماه جاری اعلام شده است، گفت: با توجه به اهمیت برگزاری این انتخابات تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در استان اندیشیده شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری انتخاباتی شدن زودهنگام فضای استان را غیر کارشناسی دانست و افزود: تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی بر خلاف قانون اساسی است و از این رو با هرگونه فعالیت انتخاباتی با جدیت برخورد می‎شود.
جلالی تصریح کرد: برای انتخابات مجلس زمانی مشخص بر اساس قانون به منظور فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای تعیین صلاحیت شده، مشخص و به مردم و نامزدهای انتخاباتی برای آغاز فعالیت‌های رسمی انتخاباتی اطلاع‌رسانی می‎شود.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و برخی فعالیت‌های چالش‌برانگیز در انتخابات برای جمهوری اسلامی ایران گفت: به ‌علت ماهیت رقابتی بودن انتخابات برای ورود سلایق و تفکرات مختلف به مجلس از یک سوی و تلاش دشمن برای خدشه‌دار کردن انتخابات مردم سالار دینی این کشور از سوی دیگر باید تمام مسئولان سعی و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام دهند.
جلالی امنیت را فصل مشترک تمام گروه‌ها و جریانات مختلف فعال در کشور عنوان کرد و افزود: باید با کنترلی جامع و همه‌جانبه از خدشه‌دار شدن امنیت کشور در مراحل برگزاری انتخابات جلوگیری کنیم.
وی برگزاری انتخابات را نماد  مردم سالاری دینی برشمرد و گفت: باید تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در کشور انجام بگیرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در انتخابات مجلس نهم 10 درصد رأی‌گیری از شرکت کنندگان در این انتخابات به صورت رایانه‌ای صورت می‎گیرد، گفت: در استان چهارمحال و بختیاری نیز کار رای‌گیری در یکی از چهار حوزه انتخابیه به صورت صد درصد رایانه‌ای انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای در یکی از چهار حوزه انتخابیه این استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در سایر حوزه‌های انتخابیه نیز 90 درصد فعالیت‌های رأی گیری به‌صورت رایانه‌ای انجام می‎شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را از خواسته‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: مطبوعات باید برای به صحنه کشاندن مردم اطلاع‌رسانی صحیح و برنامه‌ریزی شده‌ای را در دستور کار خود قرار دهند.
نشست خبری مشترک معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخاباتی استانداری چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دفتر امنیتی انتظامی استانداری چهارمحال و بختیاری و معاون دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری امروز در شهرکرد برگزار شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول