اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت؛

4 تصادف و یک کشته آمار حوادث میاندرود مازندران

خبرگزاری فارس: چهار تصادف در 24 ساعت گذشته در منطقه اسلام‌آباد میاندرود، یک کشته برجای گذاشت.

4 تصادف و یک کشته آمار حوادث میاندرود مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، چهار تصادف در 24 ساعت گذشته در منطقه اسلام‌آباد میاندرود رخ داد و یک کشته برجای گذاشت.
در این تصادفات که همگی در ورودی و مرکز روستای اسلام آباد این شهرستان اتفاق افتاد تعداد شش دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت خسارت دیده و یک جوان نیز جان خود را از دست داد.
با وجود خطرناک بودن این مسیر و تعداد بالای تصادفات سالانه در این جاده، جای تامل دارد که مسئولان راه و ترابری در این سال‌ها هیچ اقدامی برای نصب سرعت‌گیر و پل عابر پیاده انجام ندادند. 
این در حالی است که معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در بازدید از این جاده آن را جاده مرگ توصیف کرد و این جاده همچنان منتظر اقدام مسئولان راه و ترابری روزهای پرخطری را از سر می‌گذراند.
به گفته هادی ابراهیمی در بازدید از این محور، این جاده را از سه راه اسلام آباد تا سواحل میاندرود بسیار خطرناک اعلام کرد.
اساسی‌ترین کار فرمانداری میاندرود در سال 91 تعریض و تجهیز این مسیر اعلام شد.
بر اساس آمارها، طی شش ماهه نخست سال جاری هشت نفر از هموطنان ما در این مسیر جان خود را از دست دادند و تعریض این جاده و تجهیز آن از خواسته‌های روستائیان این منطقه به شمار می‌رود.
دهیار روستای اسلام آباد در این مورد به خبرنگار فارس گفت: نصب سرعت‌گیر و پل عابر از نیازهای اساسی این منطقه است که  مردم در هر فرصتی آن را با مسئولان در میان گذاشته‌اند ولی تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.
علی شهریاری از طرح مشکل به صورت حضوری با نمایندگان مجلس و مسئولان راه و ترابری استان را از اقدامات دهیاری اسلام آباد برای رسیدگی مسئولان اعلام کرد.
به گزارش فارس، در گزارش اخیر رئیس اورژانس مازندران، از جاده گهرباران در مسیر اسلام‌آباد شهرستان میاندرود، به عنوان پرحادثه‌ترین جاده مازندران یاد شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول