اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ۶ ماه نخست سال‌جاری صورت گرفت؛

افزایش 30 درصدی تصادفات در خمینی‌شهر

خبرگزاری فارس: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی خمینی‌شهر گفت: در شش‌ ماه نخست سال‌جاری ماموریت تصادفی نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۳۰ درصدی مواجه بوده است.

افزایش 30 درصدی تصادفات در خمینی‌شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی خمینی‌شهر، محسن رحمتی اظهار داشت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خمینی‌شهر در شش‌ماه نخست سال‌جاری به ۶ هزار و ۵۹ ماموریت اعزام شده‌اند که از این تعداد 3هزار و ۲۲ مورد تصادفی و ۲هزار و ۸۸۰ مورد غیر تصادفی بوده است.
وی با بیان اینکه تعداد فوتی‌های‌ ناشی از حوادث تصادفی شهرستان خمینی‌شهر در شش‌ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج برابر افزایش یافته است، افزود: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی این شهرستان در شش‌ماه نخست سال ۸۹ موفق شدند تعداد ۱۰ احیای موفق را به نام خود ثبت کنند که این تعداد در مدت مشابه امسال با ۳۰ درصد افزایش به ۱۳ مورد رسیده است.
مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی خمینی‌شهر با بیان اینکه شهرستان خمینی‌شهر در شش‌ماهه نخست سال‌جاری، ۱۹ مورد حادثه ویژه داشته که تعداد دو مورد آن مربوط به حوادث غیر ‌تصادفی و ۱۷ مورد حوادث تصادفی بوده است، تصریح کرد: تعداد کل ماموریت‌های اورژانس (۱۱۵)، ماموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب با 29.1،  30.2 و 33.2 درصد افزایش مواجه بوده است.
وی تاکید کرد: این شهرستان با شش پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی، یک اتاق فرمان و هشت دستگاه خودروی آمبولانس در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به امداد‌خواهان است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول