اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

تأمین آب استان کرمان پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مورد تأمین آب استان کرمان قول مساعد داد.

تأمین آب استان کرمان پیگیری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، رضا عبداللهی بعد از ظهر امروز پس از بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کمبود آب در استان کرمان کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برای انتقال آب از کشور همسایه تاجیکستان حمایت می‌کند.
وی بیان کرد: با هماهنگی مجلس، دولت‌، وزارت امور خارجه و وزارت نیرو، برنامه‌ریزی راهبردی برای انتقال آب از کشور تاجیکستان به میزان 40 میلیارد متر‌مکعب برای استان‌های کرمان‌، سیستان و بلوچستان و خراسان انجام شده است.
عبداللهی افزود: تأمین منابع مالی به دلیل فروش گاز از جمهوری اسلامی ایران به این کشور مشکلی ندارد و در نشست با استاندار کرمان این طرح  قابل انجام است.
وی با اظهار تأسف از نبود رونق لازم در بعضی از واحدهای صنعتی و تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان گفت‌: ما مصمم هستیم با همکاری دولت بتوانیم مشکلات این منطقه را که از مناطق ویژه قدیم کشور است، برطرف کنیم.
عبداللهی تصریح کرد: در بازدیدی که از معادن گل‌گهر داشتم، طرح‌های خوبی در این منطقه شروع شده که منجر به تولید 22 میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن، 20 میلیون تن گندله و 3 میلیون تن فولاد با سرمایه‌گذاری بیش از 5 هزار میلیارد تومان است که به طور مستقیم 15 هزار نفر را مشغول به کار می‌کند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین برای حل مشکلات منطقه ویژه اقتصادی و گل‌گهر سیرجان قول مساعد داد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول