اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری تویسرکان خبر داد:

اختصاص 350 میلیارد ریال برای تأمین آب تویسرکان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرماندار تویسرکان از اختصاص 350 میلیارد ریال برای رفع مشکل آب شرب شهرستان خبر داد.

اختصاص 350 میلیارد ریال برای تأمین آب تویسرکان
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمدمجید ارجمندی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تویسرکان، سفرهای استانی دولت را پل ارتباطی عاطفی و قلبی مردم و مسئولان خواند و اظهار کرد: سفر چهارم رئیس‌جمهور به استان به مدت سه روز با حضور هئیت همراه طرح‌های سه سفر گذشته بررسی و جمع‌بندی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 90 طرح مشکل‌دار در کل استان در نشست رئیس جمهور و هئیت دولت با مسئولان استان همدان طرح مسئله و مورد واکاوی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: طرح‌های مصوب شده در سه سفر در سال‌های گذشته در دو بخش طرح‌های نیمه‌کاره و برنامه‌ها و طرح‌های مسکوتی به منظور تسریع در روند عملیات اجرایی با نظر کارشناسی کالبدشکافی خواهد شد.
سرپرست فرمانداری تویسرکان از اختصاص 350 میلیارد ریال برای رفع مشکل آب در این شهرستان خبر داد و گفت: از اعتبار در نظر گرفته شده مبلغ 20 میلیارد ریال با هدف تأمین آب شرب در سطح شهرستان صرف خواهد شد.
وی، سد سرابی را با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی یکی از منابع اصلی و کاربردی در راستای غنی‌سازی آب تویسرکان برشمرد و بیان کرد: برای تکمیل و ساخت سد سرابی مبلغ 150 میلیارد ریال از اعتبار اختصاص‌یافته در این بخش تأمین آب در نظر گرفته شده است.
ارجمندی در خصوص طرح‌های که در این سفر مجدانه مسئولان شهرستان پیگیر آن خواهند بود توضیح داد: تکمیل طرح چهارخطه کردن جاده تویسرکان ـ جوکار ـ کنگاور، کنارگذر جنوبی و طرح‌های حیاتی مصوب شده که توسعه و پیشرفت همه‌جانبه شهر تأثیرگذار است مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
سرپرست فرمانداری تویسرکان اطلاع‌رسانی حضور مسئولان ارشد کشوری در استان را بسیار کلیدی خواند و تأکید کرد: نگاه امروز دشمن به حضور مردم در این همایش‌های جمعی نگاهی مغرضانه و کینه‌توزانه است پس دقت همگان باید بر این موضوع معطوف باشد چرا که هدف استکبار شخص نیست بلکه تمام برنامه و موضع آن نظام و انقلاب است.
وی در پایان از تشکیل 20 کمیته هماهنگی برنامه‌های این سفر خبر داد و گفت: در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم استقبال و دیدار رئیس جمهور با مردم تویسرکان کمیته‌های 20 گانه در همه بخش‌ها خدمت‌رسانی خواهند کرد.
انتهای پیام،/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول