اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

با جدیت پیگیر مباحث مربوط به خشکسالی هستیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: تامین آب شرب و آب برای کشاورزی و صنعت مهم است و جدیت پیگیر مباحث مربوط به خشکسالی در استان هستیم.

با جدیت پیگیر مباحث مربوط به خشکسالی هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد مهدی اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با محوریت محیط زیست برگزار شد، اظهار داشت: سیاست عمومی استان همواره بر بحث حمایت از محیط زیست بوده است و ما امسال را به عنوان سال حفاظت از محیط زیست در استان نام نهادیم که به عنوان ابتکاری از سوی استان اصفهان در کشور تلقی می‌شود.
وی تصریح کرد: رویکرد مدیریت استان در دو سال اخیر درباره محیط زیست بی‌نظیر بوده و در هیچ یک از دوره‌های گذشته به این شدت نبوده و در این زمینه گام‌های بلندی برداشته شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با طرح این سؤال که آب شرب و تأمین آب برای کشاورزی و صنعت مقدم است یا جاری شدن آب در زاینده‌رود؟ گفت: آب شرب شش میلیون نفر از این منطقه تأمین می‌شود و نباید مدیران و متولیان ذی‌ربط درگیر مسائل حاشیه‌ای و جوسازی‌ها شوند وگرنه کارشان را به درستی نمی‌توانند انجام دهند.
وی ادامه داد: مدیریت استان در صدر تمام مسائل، پیگیر آب بوده و همواره حتی در روزهای تعطیل نیز برای حل مطالبات به حق کشاورزان و صنایع تلاش کرده است.
اسماعیلی تصریح کرد: من به عنوان مدیر سیاسی امنیتی استان تلاش کرده‌ام تا موضوع کم‌آبی و خشک شدن رودخانه زاینده‌رود دستمایه مباحث حاشیه رسانه‌ها قرار نگیرد تا دشمن از این گسل برای ایجاد شبکه‌سازی به منظور اخلال در نظام اجتماعی بهره‌برداری نکند.
وی بیان داشت: بر اساس اعلام مدیریت بحران استان بارش‌های امسال از 15 آبان ماه به بعد خواهد بود که این مسئله حاکی از این است که ما همچنان با کم‌آبی و خشکسالی در استان روبه‌رو هستیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول