اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

اعتبارات خشکسالی هیئت دولت برای توزیع ابلاغ می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی گفت: اعتبار خشکسالی مصوب هیئت دولت برای توزیع به زودی ابلاغ می‌شود.

اعتبارات خشکسالی هیئت دولت برای توزیع ابلاغ می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس نیاوند ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی که در تالار اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تا پایان آبان‌ماه سال جاری دولت برنامه سال91 را باید تقدیم مجلس شورای اسلامی کند، مدیران استانی پیشنهادهای لازم را ارائه دهند که تدوین برنامه استان ارائه شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی با اشاره به فرصت 20روزه دستگاه‌ها در ارائه و پیشنهادهای لازم برای برنامه سال 91 گفت: در این راستا و بر اساس شاخص رشد کشور باید میزان عقب ماندگی‌های استان در اجرای برنامه‌ها محاسبه شود تا در تدوین برنامه این امر نیز منظور شود.
نیاوند با اشاره به مسئله اشتغال و اجرای برنامه‌های اشتغال‌زایی اظهار افزود: در حوزه اشتغال خانگی اعتبار 163میلیارد تومان ابلاغ شده است.
وی همچنین به اعتبار اشتغال خرد اشاره داشت و بیان کرد: علاوه بر اعتبار اشتغال‌های خانگی اعتباری به منظور اشتغال خرد به میزان 90 میلیارد تومان لحاظ شده است که این مبلغ نیز ابلاغ می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی با اشاره به سهمیه ایجاد اشتغال در استان تصریح کرد: سهمیه سالانه استان ایجاد اشتغال برای 230هزار نفر است.
نیاوند در ادامه جلسه روند اجرای برنامه‌های کارآفرینی و اشتغال در استان را ارزیابی کرد و گفت: در این راستا متولیان امر باید تلاش‌های لازم را به منظور ایجاد فرصت‌های اشتغال در استان فراهم کنند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی فراهم کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ، بهبود وضعیت کسب و کار و نیز ارائه طرح‌های کار آفرینی را از جمله موارد ضروری در حوزه اشتغال به منظور بالابردن رتبه استان در ایجاد کار عنوان کرد.
وی به اجرای طرح آمارگیری نفوس و مسکن در استان همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور از 2 آبان‌ماه سال جاری به مدت 20 روز اجرا می‌شود که بر این اساس همکاری نهادها در اجرای این طرح امری ضروری است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح نفوس و مسکن در استان بیش از هشت هزار و 500 نفر همکاری می‌کنند که در این راستا باید تمام دستگاه‌ها همکاری‌های لازم را به منظور اجرای این طرح با فرمانداران داشته باشند.
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول