اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین؛

۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در نیمه نخست سال جاری 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح قزوین شناسایی و منهدم شد.

۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر  شناسایی و منهدم شد
قاسم غیاثوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مأموریت پلیس مبارزه با مواد مخدر برخورد شدید با قاچاقچیان، توزیع‌کنندگان و نگهدارندگان مواد مخدر در حوزه استحفاظی استان قزوین در راستای پاک‌سازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی است.
وی ادامه داد: با توجه به این امر در نیمه نخست سال جاری بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد و تعداد سه هزار نفر نیز در این ارتباط شناسایی و دستگیر شدند که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: همچنین در این مورد 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح قزوین شناسایی و منهدم شد.
وی با اشاره به برنامه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در نیمه دوم سال جاری افزود: در شش ماهه دوم سال جاری برنامه‌های خاصی در ارتباط با تقویت پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها و شناسایی توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان داریم.
غیاثوند عنوان کرد: تمام افرادی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر هستند، شناسایی شدند و این بانک اطلاعاتی در اختیار کلانتری‌ها و پاسگاه‌های ما در استان است و اقدامات همه اینها رصد می‌شود و به محض اینکه فعالیت خاصی داشته باشند در دستور کار عملیاتی پلیس قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به مصرف مواد روان گردان در بین برخی از افراد تحصیلکرده گفت: برخی از افراد تحصیلکرده در سطح جامعه ما مواد محرک‌ مصرف می‌کنند و عقیده دارند محرک‌ها جزو مواد مخدر نیستند در صورتی که اثرات سوء مصرف مواد از نوع شیشه به لحاظ روحی و روانی نسبت به مواد مخدر سنتی بیشتر است و با مصرف کنندگان مواد روان‌گردان نیز برخورد می‌شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: قشر کمی از دانشجویان برای یادگیری دروس خود، مواد مخدر از نوع شیشه مصرف می‌کنند که این کار آسیب‌های زیادی داشته و صدمات جبران ناپذیری را در بدن بر جای می‌گذارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول