اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد:

انهدام 27 شبکه قاچاق مواد مخدر در قم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام 27 شبکه عظیم قاچاق مواد مخدر در شش ماهه‌ نخست سال جاری خبر داد.

انهدام 27 شبکه قاچاق مواد مخدر در قم
منوچهر طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به امحا و نابودی 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر، اظهار کرد: در شش ماهه‌ نخست سال جاری، نیروی انتظامی استان قم موفق به کشف و ضبط بیش از 4 هزار و 17 کیلوگرم انواع مواد مخدر شده است.
وی ادامه داد: از این میزان 400 کیلوگرم آن غیرقابل استفاده بود و در راستای برنامه‌های درمانی امکان بهره‌برداری نداشت که سوزانده شد.
طالبی با بیان اینکه 3 کیلو و 700 گرم از مواد مکشوفه را شیشه تشکیل می‌دهد، افزود: 35 کیلو از مواد مخدر کشف شده را کراک و مابقی را حشیش تشکیل می‌دهد که مجموع این مواد قابل امحا به 407 کیلوگرم می‌رسد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه با اشاره به انهدام 27 باند قاچاق مواد مخدر در شش ماهه‌ نخست سال جاری، اظهار کرد: 4 هزار و 300 نفر در ارتباط با مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند که بخشی از دستگیرشدگان را خرده‌فروشان و بخشی دیگر را معتادان موجود در سطح شهر تشکیل دادند و مابقی از قاچاقچیان بودند.
وی کشف محموله هزار کیلویی مواد مخدر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان را نمونه‌ای بارز در همکاری و یکپارچگی نیروی انتظامی دانست و گفت: شهر قم به عنوان ترانزیت مواد مخدر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و قرار قاچاقچیان برای تحویل مواد مخدر، به قبل و بعد استان قم انتقال یافته چراکه قاچاقچیان ریسک انتقال مواد را از شهر قم را به جان نمی‌خرند.
طالبی با اشاره به تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی و به ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: پلیس تمام تلاش خود را برای نجات افراد جامعه از اعتیاد به کار گرفته است و در برابر افرادی که به جان، مال، ناموس و سرمایه‌های جامعه یعنی جوانان چشم طمع دارند، تا پای جان ایستادگی خواهد کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول