اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

کاهش کشفیات مواد مخدر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته کشفیات مواد مخدر در این استان کاهش یافته است.

کاهش کشفیات مواد مخدر در آذربایجان غربی
محمدعلی نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: میزان کشفیات مواد مخدر در شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 99 درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه امسال 6.5 تن مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شده، ‌تصریح کرد: این میزان در شش ماه نخست سال جاری هشت تن بود.
این مسئول در ادامه از افزایش مشروبات الکلی در استان خبر داد و افزود: میزان کشفیات مشروبات الکلی در این مدت 28 درصد افزایش داشته است.
نصرتی در ادامه به کشف سوخت در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت شاهد افزایش 34 درصدی در کشف سوخت قاچاق بودیم.
وی با اشاره به اینکه در شش ماه نخست سال جاری نیروی انتظامی استان عملکرد خوبی داشت،‌ خاطرنشان کرد: کاهش 18 درصدی شرارت‌ها، کاهش 29 درصد سرقت احشام و کاهش 40 درصدی سرقت از داخل اتومبیل را در سال جاری شاهد بودیم و این امر نشان از اقتدار پلیس است.
این مسئول با بیان اینکه نسبت به وضعیت موجود راضی نیستیم، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود شرایط بهتر از این باشد و وظایف خود را به نحو مطلوب‌تری اجرایی کنیم.
نصرتی به تعامل پلیس با مردم اشاره کرد و یادآور شد: در سال‌های گذشته تعامل خوبی بین پلیس و مردم برقرار شده و مردم همواره همگام با پلیس بوده و در راستای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند.
وی اعلام کرد: وجود جامعه سالم و امن نیازمند تعامل هر چه بیشتر مردم با پلیس است که در این زمینه مردم با پلیس همراه شده و در این راستا پلیس را همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول