اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

افزایش 46 درصدی کشفیات مواد مخدر صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا از افزایش 46 درصدی کشفیات مواد مخدر از عاملان خرده و عمده فروش در این شهرستان خبر داد.

افزایش 46 درصدی کشفیات مواد مخدر صومعه‌سرا
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، فریدون آقایی عصر امروز در جریان همایش پلیس، امنیت و اصناف در تالار ابریشم این شهرستان، پلیس را حافظ جان، مال و امنیت اجتماعی مردم دانست.
وی با بیان اینکه بی‌احتیاطی و عدم توجه مردم به اموال و دارایی خود مهم‌ترین دلیل در کاهش فضای امنیتی جامعه است، تصریح کرد: حافظان اصلی امنیت اجتماعی مردم هستند که در برخی مواقع این اصل مهم را رعایت نمی‌کنند.
فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا یکی از دلایل اساسی سخت‌گیری و اعمال قانون‌های زیاد این ارگان در برخورد با متخلفان و هنجارشکنان را ایجاد امنیت اجتماعی و سلامت روانی و اخلاقی جامعه برشمرد و افزود: تمام عملیات‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی کارشناسانه و با برنامه‌ریزی سنجیده اجرا می‌شود.
وی با اشاره به میزان امنیت اجتماعی در صومعه‌سرا اذعان داشت: صومعه‌سرا با توجه به همکاری مردم و دیگر نهادها با نیروی انتظامی یکی از شهرستان‌های موفق و مطرح در اجرای ضوابط اجتماعی محسوب می‌شود.
آقایی افزود: بالغ بر 90 درصد از جرایم صورت گرفته در صومعه‌سرا توسط پلیس کشف و پیگیری می‌شود.
وی از کاهش 46 درصدی تصادفات منجر به فوت در شش ماهه نخست امسال خبر داد و بیان داشت: طبق گزارش پلیس راهور، در نیمه نخست سال گذشته در صومعه‌سرا 41 مورد و در نیمه نخست امسال 22 مورد تصادف فوتی اتفاق افتاده است.
فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا با اشاره به تعداد وسایل نقلیه توقیفی از رانندگان متخلف، اظهار داشت: امسال بالغ بر یک‌هزار و 296 دستگاه خودرو و دو هزار و 502 دستگاه موتور سیکلت به دلیل عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صومعه‌سرا توقیف شده است.
وی افزود: امسال در بخش موتور سیکلت‌های توقیفی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود شش درصد و در بخش خودروهای سواری بالغ بر 100 درصد افزایش توقیفی وسایل نقلیه در صومعه‌سرا را شاهد بوده‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا افزایش 11 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و شش درصدی معتادان از سطح شهر را از دیگر فعالیت‌ها در نیمه نخست امسال عنوان کرد.
وی با اشاره به اجرای طرح مبارزه با آلات و ادوات اشاعه ضد فرهنگی تصریح کرد: در این راستا با همکاری پلیس اطلاعات امنیت صومعه‌سرا بالغ بر 2 هزار دستگاه ماهواره علنی روی بام ساختمان‌های این شهرستان جمع‌آوری و ضبط شدند.
آقایی افزایش 86 درصدی کشفیات سی‌دی‌های مبتذل و ضد فرهنگی از مراکز فروش در این شهرستان خبر داد.
وی سرقت و مبارزه با سارقان را از دیگر حوزه‌های فعالیتی این ارگان برشمرد و ابراز داشت: امسال 32 درصد از وقوع سرقت‌ها در صومعه‌سرا با همکاری مردم در راستای پیشگیری از سرقت با ایمن‌سازی اموال شخصی کاهش داشته است.
این مسئول با اشاره به اجرای عملیات مبارزه با مواد مخدر و عاملان تهیه و توزیع آن در صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امسال 26 کیلو از انواع مواد مخدر در صومعه‌سرا کشف و ضبط شده که این کشفیات نسبت به سال گذشته بالغ بر 46 درصد افزایش داشته است.
به گفته وی، در شش ماهه سال گذشته 17 کیلو مواد مخدر از عاملان خرده و عمده فروش در صومعه‌سرا کشف و ضبط شده بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول