اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس استان البرز خبر داد:

کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر در البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس استان البرز از کشف بیش از هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر طی یک ماه گذشته در استان البرز خبر داد.

کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر در البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، سردار علیرضا اکبرشاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز طی یک ماه گذشته بیش از هزار کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد که در این راستا پنج باند قاچاق مواد مخدر نیز در البرز شناسایی و دستگیر شدند.
وی ادامه داد: بر این اساس هشت دستگاه خودرو نیز از افراد این باند کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز در ادامه سخنان خود به میزان کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و افزود: در این راستا با تلاش مأموران نیروی انتظامی این استان‌ها دو هزار و ۵00 کیلوگرم انواع موادمخدر در البرز کشف شد.
اکبرشاهی متلاشی کردن 20 باند قاچاق موادمخدر را از دیگر مأموریت‌های موفق پلیس البرز از ابتدای سال جاری تاکنون عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا 15 هزار و 763 نفر دستگیر شدند که از این تعداد 603 نفر قاچاقچی، هفت هزار و  73 نفر تولید کننده و 858 نفر نگهدارنده مواد مخدر بودند.
وی در ادامه سخنان خود از کشف چهار قبضه سلاح در استان البرز خبر داد و گفت: همچنین 79 دستگاه خودروی سبک و سنگین که متعلق به قاچاقچیان بود نیز  توسط پلیس البرز کشف و ضبط شد.
به گفته اکبرشاهی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 122میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز کشف شده است.
این فرمانده نیروی انتظامی افزود: در این راستا هزار و 40 نفر دستگیر و 345 خودرو توقیف شد.
وی در ادامه سخنان خود به اقدامات پلیس در هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در این هفته طرح‌های مختلفی از سوی پلیس اجرایی شد که از آن جمله می‌توان به طرح ویژه مبارزه با سارقان اشاره کرد.
اکبرشاهی تصریح کرد: این طرح در سه بخش سرقت منزل، مغازه و اماکن عمومی اجرا شد که طی این عملیات‌ها 43 فقره سرقت کشف و 28 سارق نیز دستگیر شدند.
وی در ادامه از دستگیری یک باند کلاهبرداری در استان البرز خبر داد و افزود: اعضای این باند افرادی را که نیاز به وام داشتند را شناسایی کرده و در قبال اخذ مبلغی از متقاضیان به آنان وعده وام های کلان می‌دادند.
اکبرشاهی گفت: با طرح شکایات مختلف از سوی مردم موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: این افراد خود را به عنوان مامور اطلاعات معرفی می‌کردند و مدعی بودند که با بانک‌ها ارتباط خوبی داشته و می‌توانند برای متقاضیان خارج از نوبت وام بگیرند و در قبال آن مبالغ هنگفتی دریافت می‌کردند.
اکبرشاهی افزود: متهمان فوق از طریق شرکت پست نامه‌های کذایی بانکی را به درب منزل مالباختگان ارسال می‌کردند که بتوانند مابقی مبالغ را بگیرند.
وی اظهار داشت: در اعترافات افراد دستگیر شده، مشخص شد که با این شیوه 400 میلیون ریال کلاهبرداری کردند که در این زمینه تاکنون 10 مالباخته شناسایی شدند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول