اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک تأکید کرد:

برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: نیروی انتظامی وظیفه سنگین و مهمی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بر عهده دارد.

برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری صبح امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی شهربابک با بیان اینکه یکی از سازمان‌های بسیار مهم در کشور اسلامی ما نیروی انتظامی است، اظهار داشت: نیروی انتظامی 12 فروردین 1370 با تأیید مقام معظم رهبری تشکیل شد.
وی وظیفه مأموران انتظامی را برقراری نظم و امنیت و تأمین آسایش جامعه دانست و افزود: در جامعه‌ای که نظم و امنیت برقرار باشد، آن جامعه از تمام خطرات در امان است.
امام جمعه شهربابک تصریح کرد: نیروی انتظامی از یک طرف اقتداری که دارد، برای ایجاد نظم و امنیت لازم است و بر جان و مال مردم حاکمیت دارند، لذا باید یکی از ویژگی‌های کارکنان نیروی انتظامی تقوا و پرهیزگاری باشد.
منتظری با تأکید بر اینکه هر انسانی باید در زندگی خود تقوا و پرهیزگاری داشته باشد، بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی در گوشه و کنار کشور مأموریت‌های بزرگی بر دوش دارند که یکی از آن مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ است.
وی افزود: همچنین نیروی انتظامی رسالت مهمی در مبارزه با تروریسم و تهاجم فرهنگی عهده‌دار است.
امام جمعه شهربابک با بیان اینکه خداوند کسانی را که راه مبارزه با دشمنان را انتخاب کردند، دوست دارد، گفت: مردم جامعه ما از پلیس توقع  اقتدار و قاطعیت دارند.
حمید ملایی فرمانده انتظامی شهربابک اظهار داشت: طی یک سال گذشته موفقیت‌های خوبی با همت مأموران نیروی انتظامی در شهرستان شهربابک رقم خورد.
وی خاطرنشان کرد: شهربابک از امنیت مطلوبی برخوردار است.
انتهای پیام/آ30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول