اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی:

24 میلیون نفرساعت در آذربایجان‌شرقی آموزش مهارتی می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت:24 میلیون نفرساعت در آذربایجان‌شرقی آموزش مهارتی می‌بینند.

24 میلیون نفرساعت در آذربایجان‌شرقی آموزش مهارتی می‌بینند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا سیابانی ظهر امروز در نشست رسانه‌ای از توسعه مهارت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای از طریق این سازمان خبر داد.
وی با اشاره به فعالیت‌های این سازمان اظهار داشت: این مرکز در زمینه‌های مختلف و با هدف ارتقای مهارت فنی و حرفه‌ای در سطوح مختلف فعالیت می‌کند که سه نوع آموزش بنیادی در این زمینه وجود دارد.
 
آموزش‌های متنوع برای 327 هزار نفر ساعت برای زندانیان
سیابانی ادامه داد: در حال حاضر آموزش‌های متنوع برای زندانیان زن و مرد در امر مهارت آموزی صورت می‌گیرد که 327 هزار نفر ساعت در مدت یک سال اخیر در  هشت ندامتگاه استان ارائه آموزش شده است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: با  ارتقای سطح سواد زندانیان سطح آموزش نیز بالا رفته است و در حال حاضر آموزش‌های تخصصی مانند آموزش تعمیر تلفن همراه و کاربری رایانه در زندان‌های استان صورت می‌گیرد.
 
50 درصد زندانیان دارای کارت مهارت به زندان بازنگشته‌اند
وی گفت: بیش از 50 درصد زندانیانی که دارای کارت مهارت شده‌اند، برگشت به زندان نداشته‌اند و در این راستا حمایت‌هایی از طرق سازمان‌های مختلف برای اشتغالزایی آنان صورت می‌گیرد.
  
آموزش 37 هزار نفر ساعت سربازان
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به مهارت آموزی در سطح زندان‌های استان گفت: در حال حاضر در 10 پادگان استان این آموزش‌ها صورت می‌گیرد که بیش از 37 هزار نفر ساعت در برنامه‌های آموزشی فنی حرفه‌ای این سازمان در یک سال گذشته حاضر شده‌اند.
وی تاکید کرد: آموزش‌های تخصصی با توجه به ارتقای سطح سواد سربازان صورت می‌گیرد و با همکاری مسئولان نظامی امکان توسعه این آموزش‌ها نیز وجود دارد.

24 میلیون نفرساعت در آذربایجان‌شرقی آموزش مهارتی می‌بینند
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: 24 میلیون نفرساعت در سال‌جاری از طریق مراکز دولتی و غیردولتی  استان آموزش مهارتی می‌بینند.
وی اظهار کرد: این میزان به عنوان تعهد این مرکز بوده و در سال‌های قبل نیز تعهدات اشتغال محقق شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول