اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20آبان‌ماه؛

آزمون سنجش مهارت 23 حرفه در استان زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: نخستین مرحله آزمون سنجش مهارت در 23 حرفه به صورت همسان و هماهنگ در 20 آبان‌ماه در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

آزمون سنجش مهارت 23 حرفه در استان زنجان برگزار می‌شود
سیف‌الله محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: از 10مهرماه جاری تاکنون بیش از 700 نفر به‌صورت الکترونیکی در آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند، که این امر نشان‌دهنده استقبال مردم از برگزاری این آزمون در استان است.
وی با بیان اینکه 105 نفر خانم در این آزمون شرکت کرده‌اند، افزود: 595 نفر از شرکت ‌کنندگان در این آزمون نیز آقایان هستند.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: در راستای اجرای مطلوب برنامه‌های عملیاتی سال جهاد اقتصادی‌، برای نخستین بار آزمون‌های ادواری متقاضیان سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسری در کشور برگزار می‌شود که استان زنجان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری این آزمون انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه  ثبت‌نام نخستین مرحله اجرای این طرح از 10مهرماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: نخستین مرحله این آزمون در 23 حرفه به صورت همسان و هماهنگ در 20 آبان‌ماه همزمان در سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.
محمدی با اعلام اینکه ثبت‌نام در این آزمون در همه رشته‌های مهارتی از جمله خدماتی‌، فنی‌ و رایانه برگزار می‌شود، بیان کرد: به غیر از حرفه‌های صنایع ساختمان و تفاهمنامه‌های موجود با اداره بازرگانی و اداره کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری تا 20 مهرماه سال جاری ادامه دارد.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای در سطح استان نسبت به تهیه کارت اعتباری اقدام و سپس از طریق پایگاه اینترنتی advari.iranTVTo.ir در حرفه مورد نظر ثبت‌نام کنند.
وی ادامه داد: این آزمون در استان زنجان در شش شهرستان و هشت حوزه و در 116 حرفه مختلف همزمان با کشور در روز جمعه 20 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
محمدی یادآور شد: ثبت‌نام در این آزمون به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید تا ساعت 24 روز چهارشنبه 20مهرماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان سنجش مراکز تابعه ضروری است از آخرین دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های دفتر سنجش و ارزشیابی مهارت سازمان مطلع شوند، تصریح کرد: اجرای دقیق نحوه ثبت‌نام آزمون ادواری الکترونیکی باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان هدف از برگزاری سراسری و اینترنتی این طرح بزرگ را اطلاع‌رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه‌، ارتقای کیفیت فرایند سنجش و تعیین صلاحیت نیروی کار‌، اعتبار بخشی به تجارب فنی وحرفه‌ای آزاد‌، بستر سازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان اعلام کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول