اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام خمینی صورت گرفت؛

ارائه 200 هزار نفرساعت آموزش مهارتی به متقاضیان

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام خمینی استان قم از ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به مدت 207 هزار نفرساعت در این مرکز خبر داد.

ارائه 200 هزار نفرساعت آموزش مهارتی به متقاضیان
وحیدرضا کریم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: 207 هزار نفرساعت تعهدات این مرکز آموزشی در شش ماه نخست سال جاری بوده که تاکنون محقق شده است.
وی ادامه داد: آموزش‌هایی که از سوی این مرکز در اختیار متقاضیان قرارگرفته است، برای یک‌هزار و 50 نفر از مردان متقاضی آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در محل این مرکز و در قالب 24 عنوان حرفه برگزار شده است.

* ایجاد رشته‌های جدید فنی و حرفه‌ای در این مرکز
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام خمینی (ره) استان قم از ایجاد رشته‌های جدید در این مرکز خبر داد و اظهار داشت: در تعهدات آموزشی سال جاری نیز بر اساس نیازسنجی صورت پذیرفته رشته‌های جدیدی در زمینه صنایع و کشاورزی در نظر گرفته شده است.
کریم برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برای کارآموزان را از جمله فعالیت‌های فرهنگی این مرکز خواند.
وی خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی جامعه با دستاوردهای مرکز اجرای برنامه بازدید همگانی را در طی سال و با هماهنگی به عمل آمده برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف انجام داده‌ایم.  
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام خمینی (ره) استان قم برگزاری برنامه بازدید همگانی، شرکت در نمایشگاه برگزار شده در سطح استان و مشارکت در برگزاری غرفه اداره ‌کل در نمایشگاه دستاوردهای آموزشی استان از دیگر اقدامات این مرکز فنی و حرفه‌ای استان برشمرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول