اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری سنجش مهارت در لرستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان از آغاز نام‌نویسی اینترنتی نخستین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت به صورت همزمان در استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری سنجش مهارت در لرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان، علی فروزش اظهار کرد: در زمینه برنامه‌های عملیاتی سال جهاد اقتصادی، برای نخستین بار آزمون‌های ادواری متقاضیان سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسری در استان برگزار می‌شود که ثبت نام نخستین مرحله اجرای این طرح از 10 مهرماه آغاز و تا 20 مهر ادامه دارد.
وی افزود: طرح برگزاری آزمون‌های سراسری سنجش مهارت با اهداف اطلاع‌رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه‌ای افراد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان اجرایی می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان گفت: برای ثبت نام دفترچه آزمون واحد طراحی شده که متقاضیان پس از دریافت دفترچه و کارت اعتباری از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت نام کنند.
فروزش گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان باید پس از ثبت‌نام در آزمون بر اساس جدول شماره یک دفترچه ثبت نامی آزمون با درج کد ره‌گیری و کد ملی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
وی تصریح کرد: نتایج این آزمون‌ها حداکثر سه روز پس از برگزاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل اعلام و گواهینامه مهارت قبول شدگان نیز پس از طی مراحل قانونی صادر اداره کل تحویل متقاضی می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: ثبت نام اینترنتی مرحله دوم آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت یک تا 10 دی‌ماه سال جاری و آزمون کتبی این مرحله در تاریخ 14 بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.
فروزش اضافه کرد: آزمون ادواری به صورت هماهنگ در 114 رشته در هفت شهرستان 14حوزه استانی برگزار می‌شود.
به گفته وی در صورتی‌که متقاضیان ثبت نام با مشکلی برای ثبت نام اینترنتی آزمون سنجش مهارت مواجه شدند می‌توانند با شماره تلفن 3216931 - 0661 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول