اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان خبر داد:

برگزاری دوره‌های جدید مهارتی در شرق اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: برگزاری دوره‌های جدید مهارتی در شرق اصفهان امکان‌پذیر شده و رشته‌های مهارتی در کارگاه‌‌های آموزشی مراکز این منطقه افزایش یافته است.

برگزاری دوره‌های جدید مهارتی در شرق اصفهان
کریم دلاویز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت افزایش دوره‌های مهارتی در مکان‌های آموزشی اظهار داشت: در سال جاری با اجرای نظام جامع ملی مهارت و  فناوری در مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای این موضوع در اصفهان تحقق می‌یابد.
وی به نیاز‌های آموزشی در برخی از مناطق اصفهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور توسعه نیروی انسانی شهر‌های شرق اصفهان صورت گرفته است و نیاز‌های آموزشی این مناطق ساماندهی می‌شود.
معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: تعامل و همکاری مسئولان این اداره در ارتباط با برنامه‌ریزی و اجرای نیاز‌های آموزشی شهر‌های این مناطق در نیمه دوم سال جاری افزایش می‌یابد.
وی به جلسات برگزار شده استان در راستای ساماندهی وضعیت آموزشی مراکز و کار‌گروه‌های آموزشی این مناطق اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هم‌افزایی میان مسئولان فنی و حرفه‌ای استان با مسئولان این مناطق در راستای افزایش آموزش‌های مهارتی در این شهر‌ها به میزان بسیاری افزایش یافته است.
دلاویز تاکید کرد: مسئولان فنی و حرفه‌ای مراکز آموزشی این شهر‌ها باید به صورت ماهیانه تیم‌های نظارتی آموزش‌های مهارتی موردنیاز را شناسایی کنند و بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را نسبت به این موضوع انجام بدهند.
وی به تعامل مسئولان این اداره به منظور فراهم شدن تجهیزات و امکانات آموزشی برگزاری دوره‌های جدید در این مناطق اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون زمینه‌های پذیرش مهارت‌آموزان مرد در کارگاه‌های آموزشی مراکز شرق اصفهان در رشته‌های اتومکانیک با افزایش 30 حرفه، برق با افزایش 20 حرفه، جوشکاری با افزایش 10 حرفه و تراشکاری با افزایش 40 حرفه فراهم شده است.
معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان اضافه کرد: برگزاری دوره‌های جدید مهارتی در شرق اصفهان امکان‌پذیر شده و رشته‌های مهارتی در کارگاه‌‌های آموزشی مراکز این منطقه افزایش یافته است.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های جدید مهارتی در این مراکز برای خواهران گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در استان، خواهران در مراکز آموزشی این مناطق در دوره‌های مهارتی و در رشته‌های قالی‌بافی و صنایع دستی با تمام زیرمجموعه‌های مرتبط با آنها پذیرش می‌شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول