اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متخصص انرژی‌های پایدار از کانادا تاکید کرد:

ایجاد اشتغال با استفاده از انرژی‌های نو در بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: متخصص انرژی‌های پایدار از کانادا گفت: استفاده از انرژی‌های نو به خصوص انرژی خورشیدی در بخش کشاورزی ضمن افزایش امنیت عرضه انرژی باعث کاهش میزان گرمایش جهانی، تحریک رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و...در تمام زمینه‌ها می‌شود.

ایجاد اشتغال با استفاده از انرژی‌های نو در بخش کشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، پروفسور حمید رضاییان یزدی در دیدار با مسعود محمدیان رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه انرژی‌های تجدیدپذیر ساختار انرژی متفاوتی نسبت به تکنولوژی‌های تولید انرژی متعارف دارند، اظهار کرد: فرآیند توسعه در انرژی‌های تجدیدپذیر دارای هزینه‌های سرمایه‌گذاری اولیه بالایی بوده و در مقابل هزینه تعمیر و نگهداری در آنها پایین است.
وی با بیان اینکه بهره‌برداری از انرژی‌های تجدیدپذیر باعث افزایش دسترسی به منابع انرژی پایدار و مطمئن برای مناطق روستایی و کشاورزی می‌شود، ادامه داد: گرمایش و سرمایش داخلی ساختمان دامداری‌ها، مراکز پرورش محصولات گلخانه‌ای، مراکز پرورش طیور و حوضچه‌های پرورش ماهی، به خصوص در فضاهای سربسته که دما و اکسیژن محلول در آب اهمیت بسیار دارند، می‌تواند از طریق انرژی‌های خورشیدی تامین شود.
رضاییان‌یزدی با بیان اینکه شرکت‌های تحت مدیریت وی، ارائه دهنده راه‌حل‌های پایدار انرژی همچون انرژی زمین گرمایی تخصصی در بخش کشاورزی است، افزود: تمرکز ما بر روی متوسط و کم عمق درجه توسعه منابع و تاسیسات گرمایش زمین گرمایی نوآورانه و سیستم‌های خنک‌کننده در نظر گرفته شده برای پروژه‌های تجاری، صنعتی و کشاورزی است.
وی، از آمادگی این شرکت برای امضای تفاهمنامه همکاری با زیربخش‌های کشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان این شرکت آماده‌اند تجربیات فنی و تخصصی دیگر کشورها در زمینه استفاده از انرژی‌های نو به خصوص در بخش کشاورزی را در اختیار بهره‌برداران بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی قرار دهند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول