اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

قم نقطه اتصال خطوط انرژی جنوب و شمال کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: قم به عنوان نقطه اتصال خطوط انتقال انرژی جنوب به شمال کشور و استان معین تهران در مدیریت بحران محسوب شده و باید به تناسب این جایگاه و موقعیت، امکانات و تجهیزات مناسب هم دیده شود.

قم نقطه اتصال خطوط انرژی جنوب و شمال کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور در دیدار مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی سخنانی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان ویترین و پیشانی مجموعه وزارت نفت یاد ‌و اظهار کرد: عملکرد این مجموعه می‌تواند در برداشت اذهان عموم از کارنامه وزارت نفت تأثیرگذار باشد.
وی افزود: از این رو باید همه توان و تلاش این مجموعه در راستای تعامل مناسب با مخاطبان و بر جای گذاشتن یک کارنامه مثبت و رضایت بخش قرار گیرد.
استاندار قم با اشاره به اینکه با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، گام‌های مؤثری در بحث مصرف بهینه انرژی برداشته شد، تصریح کرد: آمار و ارقام ارائه شده در زمینه صرفه جویی در انواع فرآورده‌های نفتی، پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، امیدوار‌کننده بوده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.
‌موسی‌پور نهادینه شدن فرهنگ صحیح مصرف را از ضروریات توسعه آتی کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: تغییر الگوی فعلی مصرف انرژی و نهادینه کردن فرهنگ مصرف درست و بهینه باید به عنوان یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی وزارت نفت و مراکز تابعه باشد.
وی با اشاره به جایگاه قم در بحث انرژی گفت: قم به عنوان نقطه اتصال خطوط انتقال انرژی جنوب و به شمال کشور و استان معین تهران در مدیریت بحران محسوب شده و باید به تناسب این جایگاه و موقعیت، امکانات و تجهیزات مناسب هم دیده شود.
استاندار قم به ظرفیت‌های قم در بخش انرژی اشاره کرد و افزود: سرمایه‌گذاری‌های خوبی در منطقه سراجه قم صورت گرفته اما قم دارای زمینه‌های سرمایه‌گذاری مناسبی از جمله پتروشیمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این شرکت در بخش تولید، توزیع، صادرات و ذخیره‌سازی انرژی در کشور ارائه کرد.
جلیل سالاری از قم به عنوان یکی از استان‌های مهم در بحث انرژی یاد کرد و گفت: حوزه انرژی به ویژه توسعه جایگاه‌های قم نیازمند توجه ویژه است.
در پایان این نشست ضمن معرفی ابراهیم دژ رفتار به عنوان سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم، از خدمات سید‌محمد‌تقی علوی قدردانی شد.
انتهای پیام/‌ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول