اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی اصفهان خبر داد:

کشف محموله قاچاق 100 میلیونی نوشابه انرژی‌زا

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: مأموران پلیس آگاهی استان اصفهان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس، محموله قاچاق ۱۰۰ میلیونی پودر و نوشابه‌های نیروزا را کشف و ضبط کردند.

کشف محموله قاچاق 100 میلیونی نوشابه انرژی‌زا
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، حسین حسین‌زاده اظهار داشت: طی هفته گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان در راستای انجام ماموریت خود در یکی از محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 3هزار و ۴۸۰ قوطی نوشابه، ۲۸ سطل پودر انرژی‌زا و ۴۴ بسته پوشاک را کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: طبق ارزیابی کارشناسان گمرک، ارزش ریالی کالاهای کشف شده بالغ به ۱۰۰میلیون ریال است.
وی ادامه داد: در این ارتباط سه نفر به اتهام حمل کالای قاچاق دستگیر شدند و در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اقرار کردند.
حسین‌زاده با بیان اینکه کالاهای کشف شده تحویل اداره گمرک استان شده است، تاکید کرد: متهمان به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول