اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین دوره بصیرت انتظامی لرستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره بصیرت غیر تمرکزی (استانی) فرماندهی انتظامی استان لرستان با شرکت جمعی از فرماندهان و مدیران سطح دو این نیرو از امروز در خرم‌آباد آغاز شد.

نخستین دوره بصیرت انتظامی لرستان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، فرمانده انتظامی استان لرستان در آیین افتتاحیه این دوره در سخنانی هدف از برگزاری دوره بصیرت را آگاه سازی کارکنان و ماموران این نیرو و افزایش فهم سیاسی آنان عنوان کرد.
سردار کاظم علیزاده با تشریح ویژگی‌های برگزاری این دوره اظهار داشت: در برگزاری دوره بصیرت از اساتید صاحب نام دانشگاه و نیز حوزه علمیه استفاده شده است تا شرکت کنندگان در این دوره حداکثر استفاده را از این فرصت پیش آمده ببرند.
وی مدت برگزاری دوره بصیرت ویژه کارکنان نیروی انتظامی استان لرستان را پنج دوره عنوان کرد و گفت: در این دوره‌ها تمام نیروها و کارکنان شاغل در این نیرو در استان لرستان و در رده‌های مختلف پرسنلی شرکت می‌کنند.
فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر حضور همه کارکنان و پرسنل این نیرو در دوره بصیرت اظهار داشت: رعایت نظم و انضباط و تمرکز روی مطالب ارائه شده از سوی شرکت کنندگان از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
علیزاده از اعطای کارنامه به شرکت کنندگان در دوره بصیرت خبر داد و افزود: تمام شرکت کنندگان در دوره بصیرت بعد از طی دوره موفق به دریافت کارنامه می‌شوند، که در پرونده یگان آنان ثبت می‌شود.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان نیز در این مراسم در سخنانی بصیرت را ویژگی شاخص نخبگان هر جامعه دانست و گفت: از آنجا که لبه تیز تهاجم دشمن متوجه نیروی انتظامی است لذا دوره بصیرت افزایی برای کارکنان این نیرو برنامه‌ریزی شده است.
دانشی بصیرت را عامل برون‌رفت از جریان فتنه بیان کرد و افزود: برای حفظ آمادگی در مقابله با فتنه‌های آینده که علیه نظام برنامه ریزی شده لازم است، تا افراد در هر رده‌ای بصیرت لازم را داشته باشند تا در دام فتنه گرفتار نشوند.
وی شناخت امام و رهبر دینی، شناخت پیغمبر و امام، جبهه شناسی و جریان شناسی را از مولفه‌های بصیرت دینی عنوان کرد و اظهار داشت: افراد بصیر باید جریان شناس باشند تا بتوانند جریان‌های انحرافی را به خوبی تشخیص دهند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در ادامه با قدردانی از فرماندهی این نیرو در استان لرستان به خاطر تعامل و اهتمام صورت گرفته برای برگزاری دوره بصیرت برای کارکنان افزود: شرکت کنندگان در این نشست با حضور اساتید و صاحب نظران با جریان‌های روز آشنا می‌شوند.
در نخستین دوره از برنامه بصیرت غیرمتمرکزی (استانی) فرماندهی انتظامی لرستان که از امروز آغاز شده و مدت یک هفته به طول می‌انجامد مدیران سطح دو نیروی انتظامی استان لرستان شرکت دارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول