اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

مردم ایران در همه عرصه‌ها حضوری با بصیرت دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: مردم مناطق مختلف ایران سر در گرو ولایت داشته و در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضوری بابصیرت دارند.

مردم ایران در همه عرصه‌ها حضوری با بصیرت دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی در آیین گرامیداشت یادواره شهدای تنگ‌فاریاب در دشتستان اظهار داشت: شهدای عزیز با تقدیم جان خود انقلاب را بیمه کردند و خون این شهیدان عزیز موجبات آبیاری درخت انقلاب شد.
وی افزود: شهدا درس آزادگی، ایثار، شهادت و فداکاری داده‌اند و باید با الگوبرداری از روش و شیوه شهدا، جوانان را با حماسه‌آفرینی شهدای گرانقدر آشنا کنیم.
فرماندار دشتستان با تجلیل از استقبال باشکوه مردم از این برنامه، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس نشان از قدردانی مردم این دیار است.
خسروی افزود: مردم شریف ایران اسلامی در همه صحنه‌های دفاع از ارزش‌ها حضوری پرشور داشته و سر در گرو ولایت دارند و با بصیرت و آگاهی در همه صحنه‌های اجتماعی و سیاسی حضوری حماسی دارند.
وی گفت: امروز شاهدیم در سراسر عالم پرچم عدالت‌خواهی و توحید گرایی برافراشته شده و ملت‌ها یکی پس از دیگری به صحنه می‌آیند و مستکبرین و مستبدین را از اریکه قدرت به زیر می‌کشانند.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: همه اینها نشات گرفته از خون شهدای والامقام و آزادی‌خواهی آنان است و باید راه، یاد و نام شهدا همواره گرامی داشته شود.
فرمانده سپاه ناحیه دشتستان با ارائه گزارشی از ایثارگری‌های مردم دشتستان در طول دوران تاریخ و هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مردم دشتستان همچون گذشته آماده جانفشانی در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر دشمنان هستند.
یدالله مرادی افزود: سپاه و بسیج از نخستین روز تاسیس انقلاب تاکنون همواره در مسیر رشد نظام اسلامی تلاش کرده و بسیجیان همواره و در همه دوران‌ها خود را سرباز ولایت دانسته و می‌دانند.
در پایان مراسم از خانواده معظم شهدای روستای تنگ فاریاب تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول