اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) جهرم:

دوست و دشمن را با بصیرت خود بشناسیم

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) گفت: در برابر حوادث و فتنه‌ها با بصیرت خود دوست و دشمن را بشناسیم.

دوست و دشمن را با بصیرت خود بشناسیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، نورالله حسینی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای شهر کارزین اظهار داشت: شهدای ما به امام حسین (ع) اقتدا کردند و این راز ماندگاری آنها در دل‌هاست و هر ساله یادواره‌های آنان باشکوه‌تر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد دشمن‌شناسی اضافه کرد: دشمن‌شناسی یکی از راه‌های حرکت و مقابله با دشمن است و باید در برابر فتنه‌ها و حوادث با بصیرت خود دوست و دشمن را بشناسیم.
حسینی افزود: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون توطئه‌های گوناگونی و در رأس آن جنگ تحمیلی را علیه انقلاب و کشور ما انجام داده که به برکت فرهنگ ایثار و شهادت و صبر و تحمل ملت، کشور ما روز به روز به قله‌های پیشرفت نزدیک‌تر می‌شود.
فرمانده تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) جهرم احترام به تمام کسانی را که چه به لحاظ معنوی و چه در زمینه مادی در هشت سال دفاع مقدس به کشور خدمت کردند را یک وظیفه دانست و بیان داشت: امروز عده‌ای بر این عقیده‌اند که با توجه به برخی تغییرات روحیه شهادت‌طلبی در جامعه وجود ندارد اما در عملیات اخیر با گروهک پژاک شاهد حضور جوانان در صحنه و عزم آنان برای شرکت در این عملیات و شهادت بودیم.
حسینی هدف اصلی دشمن از ابتدای انقلاب را الگو نشدن ایران برای دیگر کشورها دانست و خاطرنشان کرد: به فضل خدا اسلام جهانی می‌شود و به برکت خون شهدا بیداری تمام کشورهای اسلامی را فراگرفته است.
وی ادامه داد: امروز ملت‌های جهان با تنفر از رژیم صهیونیستی به حق بودن مقاومت فلسطین را باور کرده‌اند و به تبلیغات استکبار توجه نمی‌کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول