اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز به‌کار نخستین دوره بصیرت استانی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزشی معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی از آغاز به‌کار نخستین دوره بصیرت استانی در مازندران خبر داد.

آغاز به‌کار نخستین دوره بصیرت استانی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رحمان نوری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره غیرمتمرکز بصیرت استانی در مجتمع تفریحی نیروی انتظامی مازندران، اظهار داشت: کسانی که بیشترین حضور را در انظار دارند می‌طلبد که با برگزاری دوره‌های این چنینی محتوای دینی و بصیرت خود را افزایش دهند.
وی افزود: با توجه به اینکه نیروی انتظامی در محیطی قرار گرفته که با تهدیدهای زیادی مبارزه می‌کند باید با استفاده از این کلاس‌ها، با آمادگی کامل با این تهدیدها مبارزه کند.
نوری با اشاره به اینکه ایجاد چنین دوره‌هایی در تکمیل آموخته‌های قبلی است، ادامه داد: این دوره در راستای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری و به دستور فرمانده نیروی انتظامی کشور از تیرماه سال جاری برنامه‌ریزی شده و تا دی ماه ادامه دارد.
این مسئول با بیان اینکه فرماندهان نیروی انتظامی در تمام رده‌های خدمتی باید در این کلاس‌ها حضور یابند، تصریح کرد: این برنامه در راستای ارتقای بینش سیاسی، دینی و آشنایی با فضای سیاسی کشور انجام می‌شود.
مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزشی معاونت برنامه‌ریزی و تربیتی نیروی انتظامی یادآور شد: کلاس‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که فرماندهان به صورت دوره‌ای در این برنامه حضور یابند تا مراجعه مردم به محل‌های انتظامی با مشکل مواجه نشود.
وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها در هفت دوره پیش‌بینی شده، خاطرنشان کرد: مازندران به دلیل اینکه در مسیر تردد مسافران قرار دارد در تابستان امکان برگزاری این دوره نبود.
نوری با بیان اینکه از سال 85 دوره‌های بصیرت در سطح نیروی انتظامی آغاز شده، خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته این دوره را برای سطح مدیران در حال اجرا داریم.
این مسئول در پایان اذعان داشت: هر یک از فرماندهان نیروی انتظامی باید به مدت پنج روز در این کلاس‌ها حضور یابند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول