اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

مهم‌ترین وظیفه سپاه بصیرت‌افزایی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: مهم‌ترین هدف سپاه پاسداران در شرایط کنونی بصیرت افزایی، ارتقا مبانی فرهنگی و مبارزه با تهدیدات نرم دشمن با تکیه بر تفکر بسیجی است.

مهم‌ترین وظیفه سپاه بصیرت‌افزایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، سردار محمد مارانی عصر پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج سپاه ناحیه حاجی‌آباد تنها راه مبارزه در جنگ نرم را تکیه بر تفکر بسیجی دانست و اظهار داشت: دوران کنونی دوران جنگ نرم است و باید خود را برای مبارزه با این جنگ از بعد فرهنگی مجهز کنیم.
وی افزود: مهم‌ترین هدف سپاه پاسداران در شرایط کنونی بصیرت افزایی، ارتقای مبانی فرهنگی و مبارزه با تهدیدات نرم دشمن با تکیه بر تفکر بسیجی است.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: آمریکا و هم دستانش به دلیل ناتوانی در مواجهه با ایران و جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده‌اند.
مارانی تنها راه مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف را همراهی مردم دانست و یادآور شد:‌ رسالت مهم سپاه فراهم آوردن بسترهای لازم در عرصه‌های فرهنگی، عقیدتی، علمی و تربیتی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم است.
وی در خصوص برگزاری انتخابات آینده مجلس اظهار داشت: مردم کشور ما در مرحله امتحان بزرگی قرار گرفته‌اند چرا که دشمنان می‌خواهند این انتخابات را که یک فرصت برای ملت است به تهدید تبدیل کنند و بگویند این انقلاب که نمی‌تواند خود را حفظ کند چگونه می‌تواند الگویی برای دیگر کشورها باشد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اینکه این انتخابات نخستین انتخابات بعد از تحولات کشورهای منطقه است، ادامه داد: باید با دید کامل مواظب جریان‌های انحرافی باشیم و کاندیدایی انتخاب کنیم که به مبانی اسلام معتقد باشند.
در ادامه این مراسم امام جمعه حاجی‌آباد مهم‌ترین رسالت سپاه پاسداران را صیانت از آرمان‌ها، دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ملت مسلمان ایران دانست و افزود: شرایط حاکم بر جامعه امروز عرصه را بر جنگ نرم و حملات فرهنگی تنگ کرده و سپاه پاسداران همواره در این مبارزه پیشقدم است.
حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله مختاری از فعالیت‌های خوب فرمانده اسبق بسیج سپاه حاجی‌آباد قدردانی و اظهار امیدواری کرد با حضور فرمانده جدید سپاه در این شهرستان گام‌های موثر و بیشتری در عرصه‌های فرهنگی و عقیدتی برداشته شود.
در پایان این مراسم احمد ذاکری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج حاجی‌آباد معرفی و از خدمات عباس زجردور فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان قدردانی شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول