اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

بصیرت ایرانیان در استقبال کرمانشاهیان از رهبری متجلی شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت گفت: بصیرت ملت بزرگ ایران در استقبال بی‌سابقه مردم ولایتمدار کرمانشاه از رهبری متجلی شد.

بصیرت ایرانیان در استقبال کرمانشاهیان از رهبری متجلی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باشت با بیان اینکه دین اسلام شجره‌ای طیبه است، ابراز داشت: دین اسلام به منزله درختی است که ریشه آن اعتقادات، شاخ و برگ آن آموزه‌های دینی و میوه و ثمره آن فضایل اخلاقی است.
خطیب جمعه باشت تصریح کرد: بزرگان دین اسلام معتقدند علم اخلاق یکی از برترین علوم است چرا که علم اخلاق است که یک جامعه را شاداب می‌کند و هنگامی افراد جامعه دارای صفات نیک و پسندیده باشند هیچ‌کس درصدد آبروریزی دیگران نیست.
عبودی با اشاره به اینکه انسان یک موجود مرکب است که از جسم و روح تشکیل شده، بیان داشت: روح انسان مانند جسم او به سلامتی نیاز دارد.
‌امام جمعه باشت با بیان اینکه حسادت یکی از بیماری‌های روحی است، عنوان کرد: انسان حسود هیچ وقت آرامش و آسایش ندارد و همیشه و شب و روز نگران است.
وی خاطرنشان کرد: آنچه که می‌تواند به ذهن انسان آرامش بخشد فضایل اخلاقی است.
عبودی در بخش دیگری از سخنانش به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از آثار و برکات این سفر که همه باید به آن ببالند، حضور کم‌نظیر مردم در استقبال از رهبر انقلاب بود که درس عبرتی به دشمنان داد.
خطیب جمعه باشت ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در سفرهای استانی وارد هر استانی که می‌شوند مردم با بصیرت و معرفت کامل از ایشان استقبال می‌کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان بدانند بعد از گذشت 32 سال از عمر با برکت نظام و انقلاب مردم همیشه در صحنه و گوش به فرمان رهبری هستند.
امام جمعه باشت به روز پیوند اولیا و مربیان اشاره و عنوان کرد: اولیا دانش‌آموزان و معلمان باید با هم تعامل داشته باشند و در رشد و شکوفایی دانش‌آموزان نقش مهمی ایفا کنند.
عبودی هفته کاهش بلایای طبیعی را یادآور شد و بیان کرد: کشور ایران یکی از 10 کشور حادثه خیز دنیاست که زلزله‌های بم و رودبار و خشکسالی‌های چند سال گذشته نمونه بارزی از این حوادث است.
وی گفت: مردم و مسئولان باید با کمک همدیگر در کاهش خسارات بلایای طبیعی تلاش کنند.
امام جمعه باشت به روز جهانی استاندارد اشاره کرد و ابراز داشت: تولیدکنندگان باید در تولید محصولات باکیفیت تلاش کنند تا مصرف کنندگان به سراغ محصولات خارجی نروند.
عبودی خاطرنشان کرد: تاکید رهبر انقلاب بر مصرف تولیدات داخلی است و برای رسیدن به رشد و شکوفایی و بالندگی باید از محصولات داخلی استفاده کنیم البته تولیدکنندگان نیز در کیفیت محصولات دقت بیشتری کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول