اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

بصیرت‌‎افزایی از اهداف برنامه نمایشی ستاره صبح است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت:‌ بصیرت‌دهی به مردم و جوانان از اهداف برنامه نمایشی «ستاره صبح» است.

بصیرت‌‎افزایی از اهداف برنامه نمایشی ستاره صبح است
علیرضا جمشیدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه ستاره صبح، روایت نمایش‎گونه‎ای است از زمان خلقت حضرت آدم تا هشت سال دفاع مقدس، آن را زبان گویای فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: ستاره صبح، روایت نمایش گونه‌ای است که در ۱۲ آیتم از زمان خلقت حضرت آدم تا هشت سال دفاع مقدس را به تصویر کشیده و به زیبایی به بینندگان خود عرضه می‌کند.
وی افزود:‌ در این برنامه نمایشی علاوه بر وقایع هشت سال دفاع مقدس حماسه پنج آذر گرگان نیز به نمایش گذاشته می‎شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت:‌ این برنامه وقایع و اتفاقات تاریخی را بر اساس آموزه‎های دینی و اسلامی و خرد و پیشینه تاریخی و قرآنی را به صورت علنی و زنده برای مردم به نمایش می‎گذارد.
جمشیدی خاطرنشان کرد:‌ اصل کار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است که جامعه امروز ما بسیار زیاد به آن نیاز داشته و این برنامه به خوبی آن را به مردم منتقل می‌کند.
وی اضافه کرد: در اصل ستاره صبح پیام‌رسان خون شهدا و فرهنگ ایثار به مردم غیور، ولایت‌مدار و مؤمن گرگان و مردم مقاوم استان گلستان است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان کرد: هم‌اکنون که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با تمام قوا و با تمام تجهیزات خود به جنگی تمام عیار از نوع نرم با ما پرداخته‌اند برنامه‌هایی همانند ستاره صبح به مردم بصیرت داده و آنها را برای مقابله با این جنگ نرم آماده می‌کند.
جمشیدی ادامه داد:‌ برنامه نمایشی ستاره صبح در محل روستای سعدآباد گرگان جنب مسکن مهر و با حضور 500 بازیگر که 100 نفر هنرپیشه حرفه‎ای و 400 نفر سرباز آموزش دیده به مدت یک‌ماه برگزار می‎شود.
وی با بیان اینکه دو ماه برای آماده‎سازی این برنامه‎ نمایشی زمان صرف شده است،‌ گفت: این گروه از ماه‌ها قبل در تدارک این نمایش بوده و زحمات فراوانی را نیز در این زمینه کشیده‌اند و برای رفع نیازی که جامعه امروز ما به آن محتاج است چنین برنامه‌ای را تدارک دیده‌اند که جا دارد از زحمات همه آنها تشکر و قدردانی کنم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به زمان برگزاری این برنامه نمایشی خاطرنشان کرد:‌ زمان این برنامه آموزشی در هر شب به مدت دو ساعت و 10 دقیقه بعد از نماز مغرب و عشا برای مردم ایثارگر گلستانی به نمایش گذاشته می‎شود.
جمشیدی افزود: در طول برگزاری این برنامه عملیات‎های نظامی با انفجارهای واقعی توپ و تانک به‌صورت زنده در معرض عموم قرار گرفته می‎شود.
وی ادامه داد:‌ در طول یک ماه 100 هزار نفر و به طور میانگین هر شب 3 هزار تا 3 هزار و 500 گلستانی از این برنامه دیدن خواهند کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت:‌ بلیط این برنامه 25 هزار تومان است که استاندار گلستان کل مبلغ آن را متقبل شدند و طی سهمیه‎ای به دستگاه‎های اجرایی استان و فرمانداری‎های استان ابلاغ شده است.
جمشیدی افزود:‌ فرمانداری‎های استان نیز بر اساس این سهمیه بین دستگاه‎های اجرایی و عموم مردم توزیع خواهند کرد.
به گفته وی امکانات ایاب و ذهاب از سوی فرمانداری‎ها برای مردم تهیه می‎شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه پیش‎بینی می‎شود استقبال چشمگیری از برنامه‎ نمایشی ستاره صبح شود، گفت: مردم ما ارادت خاصی به شهدا داشته و به دنبال کسب فرهنگ آن عزیزان بوده و سعی در الگو قرار دادن آنها در زندگی خود هستند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول