اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

خدمات پستی باید به همگان شناسانده شود

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: عملکرد و خدمات پستی باید به همگان شناسانده شود تا در پازل‌های پیشرفت تحرکی شکل گیرد.

خدمات پستی باید به همگان شناسانده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کرم‌رضا پیریایی بعد از ظهر امروز در دیدار با کارکنان پست استان همدان اظهار داشت: اطلاعاتی که مدیر کل اداره پست ارائه دادند، مبتنی بر پیشرفت بود به طوری که مبتنی بر ارتقای جایگاه بود و اداره پست همدان به رتبه 12 رسید.
وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید از همه توان خود استفاده کنند تا بتوانند شاخص‌های مورد نظر را به سمت جلو حرکت دهند.
استاندار همدان با اشاره به اینکه عملکرد و خدمات پستی باید به همگان شناسانده شود، افزود: فرصتی لازم است تا در شورای اداری و شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه استان طرح موضوع شود تا در پازل‌های پیشرفت تحرکی شکل گیرد.
وی ادامه داد: همه ادارات وظیفه دارند که همکاری لازم را با اداره پست داشته باشند که این امر در ابتدا باید همراه با آشنایی ادارات از اداره پست باشد چرا که جایگاه پست جایگاه مبادله است و موقعیت جغرافیایی ما حکم می‌کند که توجه به موقعیت داشته باشید.
پیریایی با تأکید مبنی بر اینکه معاونت پشتیبانی و نیروی انسانی باید همکاری لازم را با پست داشته باشد، ابراز داشت: فضای کار ارتباطات فضای مهمی است و باید همه پازل‌های کاری را فعال کرد و ارتباط مناسبی را با مطبوعات و خبرگزاری‌ها داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: ‌ارتباط‌ ما با مردم باید ‌ارتباط‌ خادم و مخدوم باشد و از موضوعات مهم که در سنت و خاطر مردم است، به عنوان فضای نوستالوژیک بهره گرفت.
مدیرکل پست استان همدان نیز با تشریح عملکرد اداره پست، گفت: در حال حاضر 656 واحد پستی در سطح استان وجود دارد که 511 مورد آن روستایی و مابقی شهری است.
حمید بهنامی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری 21 میلیون مرسوله پستی جا به جا شده است و 442 مرکز ICT در دفتر روستایی فعال است.
وی یادآور شد: 296 قرارداد با سازمان‌ها و ادارات صورت گرفته است که از این میان مهمترین جایی که با ما کار می‌کند استانداری است چرا که حجم مرسولاتی بالایی دارد.
مدیرکل اداره پست استان همدان ابراز داشت: دو شرکت آبفا و برق نیز ترافیک پستی بالایی دارند و مخابرات نیز در بخش تلفن ثابت و همراه حجم مرسولاتی زیادی دارند.
وی با اشاره به پلاک‌کوبی در نقاط شهری و روستایی نیز بیان داشت: با هماهنگی که صورت گرفته است 10 هزار مکان روستایی و 244 هزار مکان شهری پلاک‌کوبی شده است.
بهنامی در ادامه اضافه کرد: در شهر همدان 25 درصد از پلاک‌کوبی هنوز انجام نشده است که در این راستا همکاری شهرداری را می‌طلبد.
وی از ارتقای جایگاه همدان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته از لحاظ شاخص اداره پست جایگاه استان همدان 29 در کشور بود که امسال این جایگاه به 12 رسید که هدف‌گذاری ما قرار گرفتن در جزو 10 استان نخست کشور است.
مدیرکل پست استان همدان اذعان داشت: پست به عنوان پیشخوان دولت است و در کنار دفاتر خدماتی که تبدیل به پیشخوان دولت شده است، به طوری که 646 خدمت در دستگاه‌های استان از طریق پست انجام شده است از طریق پست تسهیل می‌شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه اجرایی شدن مصوبات سفر هیئت دولت به استان همدان نیازمند اعتبار 7 میلیارد تومانی است، افزود: پست در سفر ریاست جمهوری وظایف خود را انجام داده است به طوری که 147 هزار نامه در 72 کیسه جمع‌آوری شد و تحویل نهاد ریاست جمهوری شد.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول