اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری شهردار 6 ساله شیراز مطرح شد؛

پارک بازی‌های شیراز استانداردسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته جهانی کودک شهردار شش ساله شیرازی در نشست خبری خود، گفت: پارک بازی‌های شیراز استانداردسازی می‌شوند.

پارک بازی‌های شیراز استانداردسازی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این نشست که بعد از ظهر امروز برگزار شد، پنج تن از کودکان مهد کودک شایستگان شیراز به عنوان خبرنگار در جلسه حضور یافتند و از یاسین اژدری شهردار شش ساله شیراز سؤالات خود را پرسیدند.
شهردار کوچولوی شیراز در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در باره استانداردسازی وسایل بازی پارک‌های شهر اظهار داشت: تجهیزات وسایل بازی در پارک‌های شهر شیراز به زودی به تجهیزات استاندارد مجهز می‌شوند.
یاسین اژدری در مورد ترافیک و شلوغی‌های مختلف در شهر شیراز نیز بیان داشت: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که به فکر هستیم اقداماتی انجام شود.
اژدری همچنین به آخرین وضعیت متروی شیراز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: نباید نگران این موضوع باشید، چراکه چند سال دیگر آماده می‌شود.
وی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار دیگر کودک که خواستار افزایش تعداد پل‌های مکانیزه برقی در شهر شیراز بود، گفت: به طور حتم در برنامه‌ریزی‌های آینده این پل‌ها را افزایش می‌دهیم.
به گزارش فارس در این نشست خبری، کودکان خبرنگار از شهردار همچنین درخواست کردند تا توجه ویژه‌ای به افزایش تعداد اتوبوس‌های شهری داشته باشد تا مسافران به راحتی بتوانند از امکانات حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
در این نشست خبری یکتا ایرانی، فرناز زارع، ریحانه راستی، یگانه آریان و هستی ابونصری از مهد کودک شایستگان به عنوان خبرنگار سؤالات خود را با شهردار شش ساله شیراز در میان گذاشتند.
به گفته محمدباقر صفوت رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیراز در حال حاضر 15 هزار کودک در 237 مهد کودک این شهرستان فعال هستند.

* مقصر ما هستیم که قول‌ها را تنها شعاری می‌دهیم
شهردار شیراز نیز پس از اجرای برنامه نمادین کودکان در دفتر شهردار گفت: شهردار کوچولوی شیراز در پاسخ به تمام سؤال خبرنگاران از فعل‌های مضارع استفاده می‌کرد و این در حالیست که ما مقصر هستیم که چنین آدابی را تنها به صورت شعاری اشاعه داده‌ایم.
علیرضا پاک‌فطرت اظهار داشت: معتقدیم در انجام طرح‌های عمرانی و شهری نباید شعار داد، بلکه باید جمله‌های انجام می‌دهیم را کنار گذاشته و به جای آن از جمله‌های سریع‌تر انجام می‌دهیم و یا انجام شد، استفاده کنیم.
پاک‌فطرت در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کودکان مدیران آینده و به نوعی آینده‌سازان کشور هستند و شخصیت انسان‌ها نیز از کودکی شکل می‌گیرد.
وی اضافه کرد: باید طوری در مهدهای کودک ما برنامه‌ریزی شود که کودکان در فضایی استاندارد به تحرک پرداخته و روزهای مفرحی را در مهدهای کودک‌ به سر ببرند.
شهردار شیراز تصریح کرد: متولیان مهد کودک‌ها قبل از اینکه به زرق و برق در ساختمان‌ها بپردازند باید به دنبال ایجاد فضای استاندارد باشند.
پاک‌فطرت همچنین در مورد تغییر کاربری برخی مهد کودک‌های استیجاری نیز بیان کرد: آماده همکاری با مهدهای کودکی که دارای فضای استاندارد، مکان‌های بدون خطر و بدون ایجاد ترافیک باشند، هستیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول